Hop til indhold
Anonymsex

Pik til kvinder

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det er pisse nemt. Du klipper blot de første 8 cm af målebåndet. Det er der ski ingen der opdager. Og så er du glad, ikk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Prinz skrev, Lige nu:

Danskernes forfædre kommer fra Afrika :D 

og min diller er ved at være meget mørk. Skal jeg måske tage den der gummiring af som xxxxx satte på i marts? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Har I allerede juleferie i folkeren?

Jeps, du er bare misundelig, men kan jeg tage ringen af nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden på det underjordiske toilet på Rådhuspladsen stod jeg ved siden af en neger ved " pisserenden ". Han var tydeligt veludrustet og jeg spurgte ham så :

hvorfor har I afrikanere så store tissemænd  ? Det kunne I også få hvis I elskede jeres koner rigtigt ! Det skal være hurtigt ind og laaaaangsomt ud - hurtigt ind og Laaaaangsomt ud.

Da jeg næste gang havde sex med konen sagde hun pludselig, hvorfor  i alverden knepper du nu som en neger ???   :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 4 minutter siden:

For mange år siden på det underjordiske toilet på Rådhuspladsen stod jeg ved siden af en neger ved " pisserenden ". Han var tydeligt veludrustet og jeg spurgte ham så :

hvorfor har I afrikanere så store tissemænd  ? Det kunne I også få hvis I elskede jeres koner rigtigt ! Det skal være hurtigt ind og laaaaangsomt ud - hurtigt ind og Laaaaangsomt ud.

Da jeg næste gang havde sex med konen sagde hun pludselig, hvorfor  i alverden knepper du nu som en neger ???   :-)

hahahahahahahahahaha:razz: fanme sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stod for ligeså mange år siden ved pisserende på disco Tordenskjold i Århus. Ved siden af mig stod kronprinsen, og ved siden af ham en overordentligt overrislet ung mand Den overrislede kiggede på kronjuvelerne, og fik fremmumlet " tjen der schaaa ahhh ka du sjuuu da ikke gøre mangggg prinsesser ly yyk ykkelig med" 

Hvis størrelsen i slap holdt i stiv, så kunne kronprinsen nu godt, for det var et flot eksemplar. Han kiggede blot på manden og mandes, og blinkede, og gik så fulgt af 2 med spiralledning i øret. 

 

Mig, jeg glemte helt at tisse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Stod for ligeså mange år siden ved pisserende på disco Tordenskjold i Århus. Ved siden af mig stod kronprinsen, og ved siden af ham en overordentligt overrislet ung mand Den overrislede kiggede på kronjuvelerne, og fik fremmumlet " tjen der schaaa ahhh ka du sjuuu da ikke gøre mangggg prinsesser ly yyk ykkelig med" 

Hvis størrelsen i slap holdt i stiv, så kunne kronprinsen nu godt, for det var et flot eksemplar. Han kiggede blot på manden og mandes, og blinkede, og gik så fulgt af 2 med spiralledning i øret. 

 

Mig, jeg glemte helt at tisse :) 

Tjaa.. når man tænker på morfaderen kan man vist godt sige at æblet sjældent falder langt fra stammen - meeen hvad med pæren ??????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anonymsex skrev, for 53 minutter siden:

Hvordan kan man lige få en pik på 20 cm som dansker?

Hvis jeg må spørge.

Sgu da neger størrelse

Super nemt :razz: 

2 pikke.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
powerpoint skrev, for 2 timer siden:

Da jeg næste gang havde sex med konen sagde hun pludselig, hvorfor  i alverden knepper du nu som en neger ???   :-)

Hvor tror du hun har den erfaring fra?   :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...