Dick Princess 849 Skrevet 11. December, 2015 Hej Alle ! Først og fremmest vil jeg sige KÆMPE TAK til alle dem som har været med til at gøre mit arbejde til noget sjovt og frækt ! jeg har haft en fantastisk tid som glædespige og vil bestemt ikke glemme jer !!! <3 Men nu er tiden til at drage videre til nye eventyr og se hvad de bringer .. jeg beholder min profil herinde men den forbliver ikke lyserød .. så vi snakkes nok herinde på et tidspunkt 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 11. December, 2015 God vind fremover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 930 Skrevet 11. December, 2015 Tak for dejlige GB oplevelser med dig, ønsker dig alt godt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 11. December, 2015 Hej Dani. Tusind tak for nogen rigtig dejlige oplevelser. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i fremtiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 11. December, 2015 Smukke Gudinde Jeg vi savne dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Held og lykke fremover til dig. knus line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 11. December, 2015 Tak for fantastiske oplevelser og tak fordi du siger pænt farvel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2015 Tak fordi du siger pænt farvel. Farvel til dig, og tak for den tid du var her. Du var berigende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 11. December, 2015 Held og lykke Dani!!!!!! jeg mindes stadig en fantastisk stund i sommers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 11. December, 2015 Daniella skrev, for 4 timer siden: jeg beholder min profil herinde men den forbliver ikke lyserød .. Ja jeg kender dig kun platonisk som moderator, men er glad for at du vil følge med herinde fremover. Du siger bare til, hvornår du vil gøres til en del af den grå masse. -Ledvogter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 11. December, 2015 Ledvogter skrev, Lige nu: Ja jeg kender dig kun platonisk som moderator, men er glad for at du vil følge med herinde fremover. Du siger bare til, hvornår du vil gøres til en del af den grå masse. -Ledvogter det vil jeg gerne nu hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 11. December, 2015 Det er jo en sørgelig meddelelse at få, men når det er sagt så vil jeg gerne takke dig for de mange gode stunder vi har haft sammen gennem det sidste år. held og lykke med din nye liv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 11. December, 2015 Ok, det er hermed eksekveret. Men du er velkommen til at fortryde på et tidspunkt. -Ledvogter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 11. December, 2015 held og lykke frem over dani 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaninen 60 Skrevet 11. December, 2015 Tak for nogle dejlige oplevelser.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 11. December, 2015 Held og lykke med dine nye eventyr, Dani. Sørg for, at næste kapitel bliver ligeså sjovt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 12. December, 2015 Take care, søde Og god vind fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 12 Skrevet 13. December, 2015 Held og lykke..... du bliver savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 19. December, 2015 åh søde fandt først lige ud af det igår, da jeg fik det det at vide af en af vores rigtige gode veninder Må indrømme at det kom som noget af en overraskelse, og vi har jo kendt hinanden fra vores spæde start...Så vi har haft nogle dejlige minder sammen...Må indrømme at jeg ski nok kommer til at savne dig, selvom vi ikke har set meget til hinanden det sidste lange stykke tid Men vil gerne takke dig for ALT !!! Jeg ønsker dig kun alt det allerbedste søde Dani Det fortjener du så meget, og er ganske sikker på at du nok skal finde på noget godt for fremtiden søde Men tak for alt, husk at vi tøser altid er her, hvis du skulle få lyst til at snakke eller komme tilbage engang - er helt sikker på at du vil blive savnet rigtig meget, og det er aldrig dårligt at stoppe på toppen, hvor man i hvert fald må sige du er sweety <3 Alt det bedste til dig søde - Kram fra Tilde 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 22. Januar, 2016 Har været en del inaktiv over julen og indtil nu. Og har derfor først opdaget denne tråd nu. Tak for snakkene, samværet og dit nærvær. Og ikke mindst 2,4 skønne oplevelser. Dig vil jeg savne, meget 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg