Gæst Skrevet 11. December, 2015 så skete det efter få år væk fra thai massage tog jeg mig sammen og gik afsted. jeg ankom til vejle ved havengade da jeg ved der er et par steder med thai massage og så et sted jeg ikke havde set for. jeg gik der ind og blev modtaget af en sød thai dame lidt op i alderen med hun har stadig en lækker krop. jeg tog en time thai massage og fik og vide jeg skulle smide tøjet. det var en rigtig hyggelig time vi fik snakkedet om alt der nu kunne snakkes om efter en time så var det hele forbi jeg bliv ikke tilbudt andet end thai massagen men den var også til ug. så er man kun ude efter massage og ikke det andet så kan jeg godt andbefale havenhade 27 (jeg kan ikke huske navet på stedet) M.V.H Andenn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
L-F 1 Skrevet 28. December, 2015 Hvad koster en time massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 28. December, 2015 Sikker på det ikke var havnegade 20? https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q&hl=en_US Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2015 En time koster 350 kr. Men det var en rigtig lækker massage : D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg