Hop til indhold
Soldat37

Sandy Vejen - www.asianladyboy.dk

Recommended Posts

Det er Jennys gamle hjemmeside der har fået nye billeder samt ændret persondata,  resten er kopi af den gamle hjemmeside så tvivler på Sandy er ægte indtil modsatte er bevist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldat37 skrev, den ‎15‎-‎12‎-‎2015 at 10:04:

Der annonceres jævnligt i travbladet blandt andet i dag tirsdag er den i 

Travbladet ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg mig taget sammen og besøgt hende. Det er en lidt lang kører tur, så jeg var lidt usikker på om jeg fik noget for mine penge. Smuk er hun. Et kønt lille smilende ansigt. Store bryster og brede hofter. De skulle måske have fyldt et par hundrede gram mindre på hver hofte til min smag, men smag og behag som man siger. Hun var lattermild og indbydende. Det blev desværre ved tantekyssene, men sutte mestrede hun udemærket. Hun er ikke den største i faget, men jeg vil tro at der var cirka 15 cm. Som hun brugte ganske fortræffeligt. Jeg blev faktisk lidt overrasket da hun ville til at bolle mig uden, men jeg fik hende forklaret at jeg foretrak med, selvom hende engelsk kundskaber ikke er de bedste. Hun var heller ikke bleg for at lade mig komme til ubeskyttet, men endnu engang måtte jeg trække i nødbremsen. Hun var ikke meget for at skifte stillinger undervejs, jeg fandt aldrig ud af hvad det skyldes? Men det endte med at vi kom samtidig. Det var en fed oplevelse. Nu har jeg ikke en forfærdelig masse ladyboys at sammenligne med, men hun var ikke den mest spændende og hengivende jeg har været sammen med. Men jeg fik hvad jeg kom efter i store træk og hun var et ganske fornøjeligt selskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hovsa.

Godt at du kunne tage en tester for holdet.

Lyder som en ok oplevelse, var det Tusind for 30 min.

Ligner hun de billeder der er lagt op, altså på nær hofterne. Feminin af udseende?

Heller ikke frisk  på Penetration uden, men sutter uden er vel ok, og det gør hun forstår jeg?

Håber det er ok med de mange spørgsmål, men vil ikke besøge hende hvis pris og udseende ikke er rimelig ok...

Hilsen

Romeomand 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Romeomand

Ja det ligner hende på billederne. De er givetvis redigeret, men det kunne fint være hende. 1000 for 1/2 time som vel er standarden. Ja hun sutter gerne uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. 

Jeg har også besøgt hende.

Hun er rigtig flot, men servicen er helt i bund, ifht andre LB her i Dk. Hun er meget travlt med at "blive færdig" og fordi hendes engelske er helt i bund, har hun ofte "misforstået aftalerne" der er indgået inden man går i gang.

Der er nu kommet en mere, så de er to; hun hedder Gina, og hende agter jeg at besøge. 

PS.: Betal ALDRIG deres standardpriser; - det gælder alle LB. De slynger 1000 ud for 30 min (standard), men hvis man siger 800, så accepterer de også med det samme. Hvad sparet er tjent,- Så kan man altid ligge det i ekstra tip, hvis man synes det var mere værd. 

Bh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Henning, 

Er i Spanien pt. Men har flee gange været tæt på at besøge Sandy, er altid kommet et job eller.  Lign. i vejen.

Kan du komme ind på h ormservicen svigter ud over at hun kigger på uret???

Har lige tjekket Gina ud efter at have læst din anmeldelse, ser super sprød ud, skriv endelig en anmeldelse hvis du får besøgt hende før mig, 

Rart at vide om hun har de samme ydelser som Sandy tilbyder og om vi også er på Ca.  800 her.

Tak for anmeldelse. 

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelse af Gina , fra Vejen 

I går besøgte jeg Gina.

Jeg ringede inden hvor hun oplyste at det kostede 1000 kr. for 30 minutter alt inklusiv, men jeg fortalte at jeg kun ville betale 800 kr., hvilket hun accepterede.

Da jeg ankom var det hende der åbnede. En slank thai ladyboy, med ægte sort langt hår. Højhælede sko og en stram kjole.

Jeg blev vist ind i et lokale og hvor hun krævede 1000 kr., jeg fortalte om vores aftale og gav hende 800. Det ser hun først lidt utilfreds ud over, og ville lige ud og spørge bordelmutter, og bad mig vente.

 Efter 2 minutter kom hun tilbage, og sagde at det var helt i orden. Jeg tog min jakke af, men inden jeg havde fået den helt af af havde hun knappet mine bukser op og tog min pik i munden mens hun masseret mine ædlere dele. Jeg er ikke lille, men alligevel tog hun den helt til roden og hver gang mens hun sugede. Jeg var lige ved at eksplodere, og kunne ikke få tøjet hurtigt  nok af, og det kunne hun heller ikke. Under kjolen var der en lækker sig ladyboy, med flotte bryster og en fin pik der strittede klar. Herefter fik jeg den helt store tur, som om det var sidste gang hun skulle være sammen med en mand. På et tidspunkt var jeg  lige ved at få nok, og sagde at jeg gerne vil ordne hende. Hun gav mig  kondom på, og var klar i Doggi-style. Hun havde en utrolig lille talje og en stram røv, og gav udtryk for at hun nød det. Engang imellem vendte hun sig rundt med sit hoved for at ville kysse, og jeg kunne både trække hende i håret og kramme hendes bryster hårdt. Det endte selvfølgelig med at jeg kom ret hurtigt.

 Normaltvis trækker "pigerne" sig her, men næ nej det var jo ikke aftalen. Så hun tog selv kondom på, og vendte mig rundt, og trængte forsigt ind i mig (Det er sjældent jeg selv får tur). Hun var både hård og blid  på en gang og den rytmiske pik i min røv, fik mig til at komme igen. 

Efter 20 min var jeg færdig, helt færdig, men alligevel spurgte hun mig om jeg ville have noget massage de sidste 10 minutter.  Det er afslog jeg, da jeg synes jeg havde fået nok.

Jeg har været mange steder, rigtig mange steder, og det her var en af de bedre oplevelser.

 Samlet set fra 1-10

Gina: 8 ( manglede lige det sidste i hovedet men ellers helt okay).

Lokalet: 8 ( pænt og rent, og en hård seng der ikke knagede).

Stedet:  9 (  det ligger lidt langt væk, men dejligt diskret og man kører bare ind og holder ude foran hoveddøren hvor der stakit til hver side og ingen vej foran, kun marker )

 Valuta for pengene: 10 (kommer sikkert igen hvilket ikke er så tit det sker, da jeg hellere vil prøve forskellige).

Sig til hvis der andre I skal have anmeldelse om, da jeg har været lidt rundt omkring de sidste par år, både thaipiger og ladyBoys/shemales.

BH

"Henning"

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby1986 skrev, for 28 minutter siden:

ny ladyboy lige kommet navn NICRO hun så sød ligne søde jeg går til møde mikro for 1 timer 1500 hun har store pik og dejlig pik jeg glad for at møde micro har en god tid med hende:-D:-D:-Dhttp://asianladyboy.dk/

Sidst jeg så disse billedere hed hun Annabelle og arbejde i Rødovre Iden gule villa overfor MdC)nhun er anmeldt et par gange under det navn.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...