Hop til indhold
champ69

Rebeca mansiongirls

Recommended Posts

Link: http://www.mansiongirls-cph.com/pige.php?id=205 

Så blev det min tur til at anmelde...

Jeg var forbi the Mansion for at besøge Rebeca, og ja den var god nok. Det er hende på billederne, samme krop det hele. Dog nogle ældre billeder, men meget vellignende. Hun er smuk og hun har en flot krop(de tynde af slagsen), men vigtigst af alt så er hun virkelig GFE. 
Servicen var helt klart i den gode ende, det eneste minus var at hun ikke kunne lide, at man gav hende finger kærtegnelse. 

Men ellers et godt blow, og masser kys og tilstedeværelse, man følte sig i hvert fald velkommen :-) Og man blev ikke skyndet ud af døren. 

Så virkelig anbefalelig, og et frisk pust til stedet. 

Kort sagt, vil jeg besøge hende igen : JA, og nok mere end en gang mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holda op Rebecca fra det hedengangne ungarske horehus "Passiongirls" er tilbage. Hende har jeg ikke set i flere år. Jeg besøgte hende selv i slutningen af 2007. Hun er faktisk den første pige jeg har besøgt i denne verden. Husker mit besøg som ok ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg blev inspireret af tråden her og tog et smut forbi Rebecca. Jeg har før haft rigtig gode oplevelser på stedet med andre piger, men i aften var det desværre en oplevelse under middel.

Jeg havde først Roxana i tankerne, men da hun var optaget, var Rebecca forholdsvis tæt på - men jeg skulle have sparet på krudtet og ventet på første indskydelse.

Det positive er at hun er sød og smilende og man føler ikke at der er tidspres. Vi alle er jo forskellige, nogle kan godt lide bare at ligge og nyde, men jeg har det bedst med både at give og tage. Men Rebecca er ikke meget for selv at tage i mod. Hun er ikke så meget for at modtage fransk, et lille slik er i orden men ikke mere. Fingrene må godt se, men ikke gå yderligere på opdagelse. Måske er jeg lige over middel, men man må ikke støde hårdt eller dybt, og kysseri mindede meget om min tantes..sååååå

Nop hende besøger jeg ikke igen. Fair nok at vi er forskellige og kan lide forskellige ting, men er du til sjov og ballade på lagnet, gerne i et højt tempo og udforskning af hinanden, så er det ikke lige her man skal stoppe forbi.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...