Hop til indhold
jydskfyr

Sex i samme rum på bordel

Recommended Posts

Jeg prøver lige igen - jeg har tidligere haft et par efterlysninger for at se om der er nogen derude der skulle være friske på at have sex med hver sin pige, men i samme rum, på samme tid.

Hvis der er nogen der er friske i morgen i dagtimerne, så tror jeg der er gode muligheder på sexysecret i Rødovre:

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/vagtplan

Jeg ved ikke om stedet og pigerne er med på den, men jeg kan ikke se hvorfor de skulle sige nej...så send mig en besked hvis det lyder som noget du er med på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du ikke fik svar før, så får du det vel næppe denne gang.

Men hvorfor indbyde til noget, du ikke ved om kan lade sig gøre!

Få logistikken i orden først og prøv så igen!!!!

Jeg har åbenbart ikke været grundig nok i min beskrivelse siden jeg åbner mig selv for så konstruktiv kritik :)

Jeg har tidligere fået positive tilkendegivelser fra andre brugere herinde, men aftalerne er af forskellige årsager ikke blevet til noget. Og jeg har desuden også tidligere forhørt mig på andre bordeller (bare ikke sexysecret) og der var det helt OK med den ordning.

Og desuden så KUNNE det jo være at der var andre der læste min efterlysning denne gang, end der havde læst den tidligere. Jeg tvivler på at jeg er den første nogensiden der laver samme efterlysning 2 gange, med et stykke tid imellem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, Lige nu:

Jeg kan ikke se hvorfor du skulle få et nej, så længe begge piger bliver betalt og ikke er genert. Det er jo ikke en 4kant det er bare 2 par som knalder i samme rum.

Lige præcist :) Og som sagt så har jeg allerede tidligere spurgt både hos Mon-Cherie og Seductiongirls, og der havde de ikke noget imod det, så længe pigerne var med på den...

Og tak for tilbuddet om at deltage hvis jeg betaler, men det var nu ikke lige det der var min hensigt med efterlysningen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 5 minutter siden:

Lige præcist :) Og som sagt så har jeg allerede tidligere spurgt både hos Mon-Cherie og Seductiongirls, og der havde de ikke noget imod det, så længe pigerne var med på den...

Og tak for tilbuddet om at deltage hvis jeg betaler, men det var nu ikke lige det der var min hensigt med efterlysningen ;)

Fair nok hvis du ikke vil betale, jeg kan ikke se hvad jeg får ud af at kalde i samme rum... sengen er ikke stor nok :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet det masser af gange på hotel ikke bordel, ikke fordi det var et ønske men fordi det var en nødvendighed :grin:

OK det var frækt de første par gange og så var det - det !

Dels er vi mænd forskellige og dels er pigerne vidt forskellige, så man oplever egentlig kun sin egen seance. Kommer til at tænke på alle de gange i FKK biograferne hvor 3 eller 4 par er i gang.

Har dog haft en oplevelse for nogle år siden hvor pigerne pludselig red min ven og mig om natten. Pigerne kendte hinanden men det var absolut ikke aftalt, men at se disse to sorte silhuetter i mørket som pludselig, og det er ikke løgn , begyndte at ride om kap, det var både et fantastisk syn og ikke mindst følelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, 1 time siden:

Dels er vi mænd forskellige og dels er pigerne vidt forskellige, så man oplever egentlig kun sin egen seance. Kommer til at tænke på alle de gange i FKK biograferne hvor 3 eller 4 par er i gang.

Jeg knalder også "offentligt" på FKK, det var sjov nok :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...