Hop til indhold
AdamKBH

GPernes sexliv

Recommended Posts

For flere år siden så jeg en GP privat og hun tit kontaktet mig når hendes vagt var færdig, fordi hun skulle have sex. Vi dyrkede en del SM og hård sex. Hun var nærmest desparat. Hun forklarede at al den sex hun drykede hele dagen havde tændt hende men ikke var tilfredstillende. Har andre folk oplevet det, eller var det bare hende som var umættelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 2 minutter siden:

For flere år siden så jeg en GP privat og hun tit kontaktet mig når hendes vagt var færdig, fordi hun skulle have sex. Vi dyrkede en del SM og hård sex. Hun var nærmest desparat. Hun forklarede at al den sex hun drykede hele dagen havde tændt hende men ikke var tilfredstillende. Har andre folk oplevet det, eller var det bare hende som var umættelig?

Eller dig der var trængende!

:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ofte selv taget i klub eller lign, efter en dag på arbejde.  

Jeg er ikke umættelig, men når jeg er på arbejde har jeg mere fokus på mandens nydelse og at han går fra mig, med en med en god oplevelse i bagagen, end på at tilfredsstille egne seksuelle behov. Efter sådan en dag er det rart med noget der er mere ligeværdigt, på en eller anden måde, eller måske endda kun med fokus på min nydelse, når jeg skal være rigtig egoistisk. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
Giver det overhovedet mening, for andre end mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ofte selv taget i klub eller lign, efter en dag på arbejde.  

Jeg er ikke umættelig, men når jeg er på arbejde har jeg mere fokus på mandens nydelse og at han går fra mig, med en med en god oplevelse i bagagen, end på at tilfredsstille egne seksuelle behov. Efter sådan en dag er det rart med noget der er mere ligeværdigt, på en eller anden måde, eller måske endda kun med fokus på min nydelse, når jeg skal være rigtig egoistisk. :D 

Det var også det at min veninde har sagt. Måske var det forkert af mig at bruge udtrykket "umætteligt"! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...