Hop til indhold
Onkel

Trepkasgade, Aarhus

Recommended Posts

Er der nogle der har besøgt pigerne i antikvitets forretningen for nylig.  Jeg kunne godt tænke mig at høre om det var muligt med rollespil osv....glæder mig til at høre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan anbefale Nanna, som er der hver onsdag fra kl. 10-16. Hun er en frisk pige i sin bedste alder og med på det hele. God fornøjelse;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keegan skrev, for 6 minutter siden:

Kan anbefale Nanna, som er der hver onsdag fra kl. 10-16. Hun er en frisk pige i sin bedste alder og med på det hele. God fornøjelse;)

Er det hende Nanna som også har huseret i sonnesgade og på Tåsingegade for ja så er hun eller ihvertfald var en fræk kvinde med mange talenter, hun var faktisk en af mine første oplevelser på bordel for over 20 år siden

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Nanna har været i gamet en del år. Har også selv besøgt hende flere gange i Tåsingegade og nogle af de øvrige steder hun har frekventeret i Århus. Hun har gennem årene altid været en fornøjelse at besøge. Altid imødekommende, glad og smilende og så ikke mindst en dejlig fræk kvinde, der selv er glad for sex og har sig selv med i det hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret, hun lyder som en spændende pige. Er der andre der har erfaringer med pigerne på stedet, gerne dem der er der sidst på dagen ...:-)) Pfh tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

JoJo, har både besøgt Kira, Iben og flere andre, som jeg ikke husker navene på.

Alle gode frække piger, der ved hvad der godt for en mand.

Stedet er ikke det bedste, et rigtig badeværelse med toilet ville højne stedet.

Pite 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...