Onkel 25 Skrevet 10. December, 2015 Er der nogle der har besøgt pigerne i antikvitets forretningen for nylig. Jeg kunne godt tænke mig at høre om det var muligt med rollespil osv....glæder mig til at høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkel 25 Skrevet 18. December, 2015 Er der virkelig ingen her på sitet der har besøgt pigerne i Trepkasgade ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 28 Skrevet 19. December, 2015 Kan anbefale Nanna, som er der hver onsdag fra kl. 10-16. Hun er en frisk pige i sin bedste alder og med på det hele. God fornøjelse;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 19. December, 2015 (edited) Keegan skrev, for 6 minutter siden: Kan anbefale Nanna, som er der hver onsdag fra kl. 10-16. Hun er en frisk pige i sin bedste alder og med på det hele. God fornøjelse;) Er det hende Nanna som også har huseret i sonnesgade og på Tåsingegade for ja så er hun eller ihvertfald var en fræk kvinde med mange talenter, hun var faktisk en af mine første oplevelser på bordel for over 20 år siden Redigeret 19. December, 2015 af Slaven_Randers 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 28 Skrevet 19. December, 2015 Ja, Nanna har været i gamet en del år. Har også selv besøgt hende flere gange i Tåsingegade og nogle af de øvrige steder hun har frekventeret i Århus. Hun har gennem årene altid været en fornøjelse at besøge. Altid imødekommende, glad og smilende og så ikke mindst en dejlig fræk kvinde, der selv er glad for sex og har sig selv med i det hun laver. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkel 25 Skrevet 23. December, 2015 Tak for svaret, hun lyder som en spændende pige. Er der andre der har erfaringer med pigerne på stedet, gerne dem der er der sidst på dagen ...:-)) Pfh tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 23. December, 2015 JoJo, har både besøgt Kira, Iben og flere andre, som jeg ikke husker navene på. Alle gode frække piger, der ved hvad der godt for en mand. Stedet er ikke det bedste, et rigtig badeværelse med toilet ville højne stedet. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg