Hop til indhold
Guest Joorn

Spøttrup-Balling-Skive

Recommended Posts

Guest Joorn

Var en lille tur forbi......

SKIVE/ SPØTTRUP/ BALLING  
2 chokopiger  Nyholmsvej 3. Døgnåbent.

9198 5986

Vestjylland

Prøvede før ankomst at ringe et par gange, men fik kun en mærkelig bippende lyd som svar?...øv...

Køre i stedet forbi adressen et par gange, for lige at tjekke stedet ud og opdagede et lille skilt i vinduet, hvor der stod, "Ledig og Free"

Ikke det mest diskrete sted, selv om det er et lille stykke "ude på landet" da det ligger lige op af en vej med ret meget trafik

Fik hurtigt parkeret bilen omme bag ved huset, hvor der i forvejen var parkeret en lille rød bil med et skilt på  "MIN BIL" ...:smile: Fin oplysning

Under mit besøg, så jeg kun en af de mørke piger fra annoncen og hun var ved at læsse varer ud fra den lille røde omtalte bil,

fik dog hurtigt et stort bredt smil og et vink fra hende, om at jeg var velkommen og blev budt med indenfor

Lynhurtigt fik hun skiftet fra det lidt mere almindelige hverdagstøj, til det mest skønne lille frække "nissepige outfit"

Fik så en liste med "dagens tilbud" og valgte en halv time med lidt dejlig blandet

Fik en skøn fræk omgang i dobbeltsengen med hende, dejlig våd fransk, uden, til en start og efterfølgende var resten med tut på

Pigen alder...ca midt 30, rimelig slank, dog med lidt mave, dejlige faste naturlige bryster, dejlig glatbarberet mis og en rigtig sød fræk lille "bagdel"

Alt i alt en super dejlig oplevelse

Kan anbefales

Hilsen Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot en lille rettelse til adressen: Nyholmvej (uden "s")....

Lidt nysgerrig er jeg da også: er hun dansktalende, høj/lav - prisniveau?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Joorn

Mht. adressen, så er det helt rigtigt at Nyholmvej er uden et s, snuppede adressen direkte fra deres annonce i EB

Mht. pigen, hun taler ikke dansk, men til gengæld rigtig godt engelsk

Fortalte hun er født og opvokset i Italien, så snakker man italiensk, så er det nok også en mulighed

Hun er omkring 1,60 høj med kulsort skulderlangt glat hår, smilende og faktisk rigtig sød og ikke noget med at snyde med tiden, tror faktisk at jeg fik lidt ekstra tid u/b :smile:

Pænt og rent "hyggerum" med en dejlig stor bred dobbeltseng og med en lille fræk film som ekstra "underholdning" på tv skærmen ;-)

Prisen for en dejlig lang halv time....en tusse ;-):smile:

Hilsen Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...