Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Måske flere anmeldelser ikke er så godt igen???

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Ja her tænker jeg naturligvis på Tøserne kunne begynde at skrive om os Mænd....

Ingen tvivl om vi er nogle fandens Karle der kan det hele! loverboys i en liga helt for os selv!

Men hvordan ville det lyde hvis Tøserne beskrev det??? som de siger i reklamerne " der er så meget Kvinder ikke forstår" så naturligvis skal deres skrevne ord tages med et gran salt :-)

men here we goes

Hej Manse hvor dejligt du lige kunne finde tid til at besøge mig :-) skal vi tage tøjet af og blive lidt tætte? Okay han er godt nok definationen på stor bue og lille pil og gud hvor ser han da sur ud.  Bliver vist lidt tungt det her. Nå han lagde sig ned og slikkede fissen, ja det var jo ikke ligefrem som at lægge og kysse med Burhan G så vældig fint. må hellere lade som om jeg nyder det og vrikke lidt med underlivet åh det er skønt det du gør ved mig Manse det skal han altså have øvet sig i, han har jo ingen ide om hvad han laver! Ej han har ikke klippet negle og de er vist heller ikke nyvaskede. Han får altså ikke lov at stikke en finger op i mig!!! Det her fører jo ingen veje og tiden går jo også. Manse kom jeg vil have din Pik i munden :-) Skal man se positivt på det her, så må det være man ikke ligefrem får ondt i kæpperne af det her!!! Nej nej nej Manse min bryster er ikke et klemmedyr som skal klemmes hårdt!!! søde Manse jeg elsker når du tager mig på røven :-) ah det var bedre.. nå er han egentlig ikke helt dum til. Glæder mig til at Heidi og jeg skal ud og shoppe Lørdag, rigtig girl hygge bliver så fedt. OG en cafe latte til som vi plejer. Nå tiden går. Åh manse vil gerne have dig ind i mig. hvorfor bøvler han sådan rundt? han er jo ikke kommet ind endnu..må hellere lige tage hånden ned og få ham ind.. nå han var inde, okay ikke så mærkelig man ikke mærker noget med sådan en lille regneorm, når han bruger den så elendigt!  Det der er jo fuldstændig teknik løst. Gad vide hvad Heidi egentlig skal i morgen aften? nå prøver lige at sende en sms bagefter og hører ad. Ej ej ej som han dog pruster og nu sveder han gudhjælpeme mig også voldsomt :-( han må da godt snart blive færdig. Åh ja kom så Manse det er så godt kom så kom så bom nå så kom han, det var så dine 60 sekunder i himmelen Manse.... Æhh tiden er ikke gået endnu bliver nok nød til at lægge og høre på¨nogle åndsvagt dårlige jokes, dem er Manse 100 m mester i.....

Er ikke et sekund i tvivl om Tøserne er ved at dåne i Havnebumsens  selvskab!!!!!! Men kunne godt forestille mig en enkelt eller 2 Courtisaner har haft nogle oplevelser som de ikke var voldsomt imponeret af og det ikke ville være sjov læsning at få den ucensurede anmeldelse af. Alle anmeldelser er vist ikke ønskværdige :-) 

Ahh de kære Courtisaner ville nu nok omskrive det lidt! så anmeldelsen måske nok fortalte det ikke var det bedste de havde prøvet, men med tanke om og respekt for det var et menneske de har haft besøg af, som ikke behøves at såres unødvendig.  Ønskværdig alle Mænd også gjorde det den modsatte vej :-) 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi mænd er jo supermænd.

Vi får pigerne op at ringe 7 gange og kommer selv 4 gange på en halv time!

Hun er jublende glad og tilfreds - mener mændene da!!!!!

Men, når manden er gået, så gir GP'en dem fingeren!!

Så pral pral pral!

:eek:

Redigeret af Krølle Bølle
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 2 timer siden:

Ja, vi mænd er jo supermænd.

Vi får pigerne op at ringe 7 gange og kommer selv 4 gange på en halv time!

Hun er jublende glad og tilfreds - mener mændene da!!!!!

Men, når manden er gået, så gir GP'en dem fingeren!!

Så pral pral pral!

:eek:

Det er ikke alt sammen pral, Havnebumsen kan sagtens ordne 5-7 piger på en dag. Det er der flere herinde som kan :)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke alt sammen er pral, Havnebumsen kan sagtens ordne 5-7 piger på en dag. Det er der flere herinde som kan :)

Jeg tager gerne 10 - 15 piger på en eftermiddag!!!!!

:-D

Og det er uden særlig overdrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 minutter siden:

Er du med i GB ?

Nej nej for Nielsen da osse.

Svaret burde ha været:

Jeg tager gerne 10 - 15 piger med på en skovtur en eftermiddag.

:razz:

Det it så ring endda!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 3 minutter siden:

Nej nej for Nielsen da osse.

Svaret burde ha været:

Jeg tager gerne 10 - 15 piger med på en skovtur en eftermiddag.

:razz:

Det it så ring endda!

Nå så du knalder dem ikke... bare nusse og holde i hånd :lol:

Aha du var ude med en børnehaveklasse :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 minutter siden:

Nå så du knalder dem ikke... bare nusse og holde i hånd :lol:

Aha du var ude med en børnehaveklasse :P

Nej og atter nej.

Det er en velgørenhedstur for dejlige ældre mennesker, der ellers ikke oplever ret meget.

Jeg er social, kører med offentlig transport, køber gerne økologisk og hjælper ældre medborgere til at få en på opleveren!!!!!!!!

Hvad gør du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 8 minutter siden:

Nej og atter nej.

Det er en velgørenhedstur for dejlige ældre mennesker, der ellers ikke oplever ret meget.

Jeg er social, kører med offentlig transport, køber gerne økologisk og hjælper ældre medborgere til at få en på opleveren!!!!!!!!

Hvad gør du?

jeg knalder dem i swingerklubber :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...