Hop til indhold
Nille

Til julebal i nisseland, ses vi ?

Recommended Posts

Guest fynbomanden

Artemis holder Nissebal i Juleland i dag onsdag den 16.december. Jeg har lige varmet lidt op her tirsdag aften ("lillejuleaften") til den store julefest. Tre super oplevelser blev det til som opvarmning (2 timer med Bryana, 1 time med Anika og to timer med Emily) -- der skal nok komme en anmeldelse når jeg kommer til kræfter :)

Julen er børnenes fest -- og jeg må sige, at Artemis er som en stor kæmpe bolsjebutik for store børn og barnlige sjæle som mig. 

Jeg glæder mig til i aften - og synger med på Søren Banjomus: "Bare det altså snart var nu, kan ikke vente". Jeg har planlagt en "Full Monty Julefest på Artemis" fra 11.00 til 05.00 torsdag morgen. Referat følger, men lige her og nu restitueres med en øl på Hotel Kronprinz :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Multitasking, er det muligt? Uden at komme nærmere ind på om det er noget kun kvinder kan, så vil jeg omgående konstatere og indrømme, at jeg mestrer ikke den kompetence at kunne multitaske. Derfor bliver dette ikke en egentlig anmeldelse, UNDSKYLD. 

Nisseballet i Artemis varede for mit vedkommende fra 11.03, da jeg ankom, og til 3.37, hvor jeg tog en taxa væk igen. 
Det blev til en del "sessioner" på værelserne af forskellig varighed, men jeg har glemt navnene på pigerne (det er det der med den manglende multitasking). Jeg kan dog huske, at en del "nyere" EU-lande var repræsenteret, og helt i strid med politisk korrekthed, så overholdte jeg ikke boykotten af russiske varer eller serviceydelser, UNDSKYLD. 
Damer i juleundertøj med plys, pels, lys og i rød-hvide farver var helt fantastisk at se på, og føle på, og tage af, og ..... 
Et kig i pengepungen viser, at det var en stor julegave jeg fik af mig selv, men det var så sandeligt ikke kedeligt :)), og jeg vil påstå, at det var årets bedste julefest på FKK (i hverftald for mig :))). 
Får du mulighed og lyst til næste år, så kom bare afsted, der er en helt speciel hyggelig og lettere løssluppende stemning sådan en aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...