Hop til indhold
v709000

Aalborg/nordjylland

Recommended Posts

Evt nogen der kan koble mig sammen med en lækker sugarbabe? Orker ikke at oprette profil på sugardating og alt det ræs der skal til derinde for at opnå kontakt, så hvis nogen er bekendt med søde piger i det nordjyske, som gerne vil have besøg af en attraktiv fyr, så send gerne en PB:) på forhånd tak og håber jeg kan hjælpe den anden vej en anden god gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
v709000 skrev, for 17 timer siden:

Evt nogen der kan koble mig sammen med en lækker sugarbabe? Orker ikke at oprette profil på sugardating og alt det ræs der skal til derinde for at opnå kontakt, så hvis nogen er bekendt med søde piger i det nordjyske, som gerne vil have besøg af en attraktiv fyr, så send gerne en PB:) på forhånd tak og håber jeg kan hjælpe den anden vej en anden god gang...

Helt ærlig tror du det er en gave bod

har godt hørt nordjyder er nærige

men den her topper

bare op med muldvarpe skindet

din nærig røv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha funny, handler ikke om nærighed, handler alene om at det er tidskrævende at skabe relationerne via sd. Helt ok hvis det alene er vejen frem for at skabe kontakten, men kunne der skydes genvej ved at en venlig sjæl skabte kontakt til en sugarbabe, som vel at mærke synes det er ok at kontakten er skabt vi denne vej, ja så ser keg ingen problemer i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
v709000 skrev, 1 time siden:

Haha funny, handler ikke om nærighed, handler alene om at det er tidskrævende at skabe relationerne via sd. Helt ok hvis det alene er vejen frem for at skabe kontakten, men kunne der skydes genvej ved at en venlig sjæl skabte kontakt til en sugarbabe, som vel at mærke synes det er ok at kontakten er skabt vi denne vej, ja så ser keg ingen problemer i det.

Skriger af grin

så skal vi bare lave ben arbejdet og du skal bare nyde af vores arbejde :-))))

det er bare at komme igang pigerne sidder og venter på du skriver til dem 

bare skriv pænt til dem så er der bid :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...