Hop til indhold
Gæst

Ung pige Aalborg

Recommended Posts

Ja besøgte hende for nogle uger siden, lækker ungpige. flot krop lækker fisse der smager dejligt. prisen var også god. helt klart anbefalelesværdigt. gad dog godt tage hende analt eller sammen med en anden i en trekant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Annoncen minder om Kikki som både har huseret i Aalborg og Århus hun er meget anmeldt herinde både positivt og negativt, personligt høre jeg til den negative side,  jeg fik intet blow tilgengæld et håndjob med rigeligt spyt og så hårdt at jeg er overrasket om jeg stadig har en diller.

Hun er den type der ligger sig på ryggen og bare vi ha det overstået når det gælder selve akten, og såer hun ekstremt tynd nærmest skinny.

Dette er selvfølgelig kun gældende hvis det er Kikki men som sagt annoncen synes jeg tyder på det   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror det er Kiki. Det er billedet med den røde bh. Det skal blive et besøg, næste gang hun er i Aalborg. Godt nok er der stor uenighed om hendes ydelser og indlevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...