Hop til indhold
kristian_med_k

To piger på én gang i København

Recommended Posts

Hej

Jeg er i København d. 19. dec. i forbindelse med noget arb. og søger anbefaling til en oplevelse med to piger på én gang. Det er vigtigt at det er to piger der undervejs også har lyst til at lege med hinanden, da det er min erfaring at det ikke altid er en selvfølge. De må ligeledes gerne snakke dansk.

Er der nogen der kan hjælpe mig med en anbefaling?

På forhånd tak :)

Redigeret af kristian_med_k

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden:

http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php

Lørdag den 19. dec. En mulighed kunne være Pernille og Rosa hos SexyClub i Søborg-Gladsaxe. 

Det er to lækre tøser. Jeg har ikke prøvet dem sammen, men min fornemmelse er, at de vil være med på spøgen. Ring til klinikken og spørg. Det ku' blive ganske lækkert.

Tak for svaret. Det ser ikke dårligt ud,  men jeg fik ikke lige skrevet at det helst skal være i det centrale København :)

Redigeret af kristian_med_k

Del dette indlæg

Link til indlæg
kristian_med_k skrev, for 3 timer siden:

Tak for svaret. Det ser ikke dårligt ud,  men jeg fik ikke lige skrevet at det helst skal være i det centrale København :)

Nu bliver du vanskelig. Der går busser ud til omegnen. 

På Frederiksberg ligger "Pussygalores" - et rigtigt godt sted. Pigerne skifter klokken 16, så det afhænger lidt af, om du har behov om dagen eller om aftenen. Kimora og Dea vil du kunne have stor fornøjelse af. Til Frederiksberg (Finsensvej) er Metro'en også en mulighed.

http://www.pussygalores.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...