Hop til indhold

Harmony inden jul.

Featured Replies

Skrevet

Gaven til mig selv der ikke skal byttes, bliver en tur til Harmony, men jeg kan se de har noget jule halløj her på lørdag, er det så med farer for at der er alt for mange mænd, og ikke plads til hygge og snak, eller bliver weekenden før jul for tæt på jul, og alle pigerne er taget hjem på ferie?

ud over det er en af mine ynglings piger kommet tilbage dernede, efter længere tids fravær, så det trækker lidt i mig at komme derned. 

Skrevet

P-club holder ihvertfald lukket mellem jul og nytår, indtil d. 1. januar.

Tager forøvrigt på Fantasy Lounge imorgen torsdag med afgang fra Kruså Grænse kl. 1200, hvis nogen vil med? Send i såfald en PB til undertegnede.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Ved at Harmony holder åben nogle dage mellem jul og nytår. 

Var selv et smut på harmony sidste år en af dagene mellem jul og nytår. Det var en fin dag, men antallet af piger var ikke som på en normal fredag/ lørdag.

Skrevet

Lige et sidespor ACA har åbent, hvis I gider at køre :D

UNSERE ÖFFNUNGSZEITEN ÜBER DIE FEIERTAGE:
ACAPULCO  IN VELBERT: 24 + 25 + 26.12 geöffnet.     31.12.2015 geöffnet.    01.01.2016 ab 15h geöffnet

ACAPULCO-GOLD IN RATINGEN: 24 + 25 + 26.12 geöffnet.    31.12.2015 geöffnet.    01.01.2016 ab 15h geöffnet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.