Hop til indhold

Nogen som har prøvet "Spirituel Tantra " ?

Featured Replies

Skrevet
powerpoint skrev, for 9 minutter siden:

Har længe haft dette tantra sted i kikkerten: http://spirituel-tantra.dk/

Hører meget gerne om erfaringer.

vh

pp

Jeg har prøvet det, og kan anbefale det.
Utrolig søde piger, der er virkelig dygtige til at give tantra massage.
De er også gode til introducere en for tantra, hvis man er helt ny i denne verden (hvilket jeg var, da jeg prøvet det).

Skrevet

jeg har været der også og nydt det - anden gang fik jeg en af de lækreste orgasmer jeg har haft med tilbageholdt udløsning

lige lidt lækkert :-)

Skrevet

Har læst at man ikke må sprøjte ??? :-)

Skrevet

AdamKBH du må gerne sprøjte, men det er ikke meningen med massagen. Har selv dyrket tantra i mere end 6 år, og nyder forskellige fortolkninger heraf når jeg er på rejser i udlandet. Vigtigst, at du fokuserer på dig selv, og hvad der sker hos dig under massagen. Der er nemlig ikke tale om en gensidighed, eller om et hånd-job eller lignende. For mig handler det om at mærke mig selv, mære den seksuelle energi i min krop samt blive berørt og tæt på et andet menneske. Men der er ikke een formel eller een facitliste. Det er op til den enkelte...

Skrevet
mannings skrev, for 21 minutter siden:

AdamKBH du må gerne sprøjte, men det er ikke meningen med massagen. Har selv dyrket tantra i mere end 6 år, og nyder forskellige fortolkninger heraf når jeg er på rejser i udlandet. Vigtigst, at du fokuserer på dig selv, og hvad der sker hos dig under massagen. Der er nemlig ikke tale om en gensidighed, eller om et hånd-job eller lignende. For mig handler det om at mærke mig selv, mære den seksuelle energi i min krop samt blive berørt og tæt på et andet menneske. Men der er ikke een formel eller een facitliste. Det er op til den enkelte...

Jamen det kan jeg ikke tilføje noget til, ud over at du intet oplever i tantraen, hvis du ikke selv lægger din energi i den, og arbejder med. Søstjernen duer heller ikke her. 

Forvent intet, kræv intet, åben, vær positiv og slip dine kontrol gener løs :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Jamen det kan jeg ikke tilføje noget til, ud over at du intet oplever i tantraen, hvis du ikke selv lægger din energi i den, og arbejder med. Søstjernen duer heller ikke her. 

Forvent intet, kræv intet, åben, vær positiv og slip dine kontrol gener løs :) 

Det at slippe sin indre kontrol freak var sværest for mig, men meget behageligt da jeg fik det gjort :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.