Gæst Skrevet 9. December, 2015 (edited) Så prøver jeg igen... GB i Vallensbæk, med mig, Naja...en dejlig rund, fast, erotisk, sensuel og gift kvinde på 39 år. Jeg har faste runde flotte former og jeg er mere eller mindre skabt som den smukke kvinde på billederne som jeg har lånt fra Google Har du lyst til at deltage i dette GB den 17.12. I tidsrummet 11-14 ( kun indgang imellem 11 og 12, derefter lukkes dørene) så send mig en mail på: [email protected] Desværre var der sidst ret mange udeblivelser vil der blive opkrævet et depositum på 200kr og tilmelding er bindende Priser : 1 time fuld pakke (inkl anal og uden gummi) : 1700 2 timer fuld pakke (inkl anal og uden gummi) : 2000 3 timer fuld pakke (inkl anal og uden gummi) : 2300 Ønsker man henholdsvis ingen anal eller pakken med gummi trækkes følgende beløb fra : Anal : 200 Uden : 300 Der vil være en fluffer tilstede, ønsker man at benytte sig af dette, er der afregning direkte til pigen fluffer alle 3 timer : 200kr Min deltagere : 6 stk Max deltagere : 12 stk Håber at se jer ! Kys Naja Redigeret 9. December, 2015 af NajaP75 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Kære dejligse mænner Arrangementet flyttes til en anden dag efter nytår. Rigtig fræk og glædelig jul til jer alle . Kærligst Naja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg