Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen :) 

Jeg har efterhånden læst mange af jeres fine anmeldelser, så synes jeg sku at det blev min tur. 

Søgt efter Vejle område, det var ikke helt noget for mig (fandt intet som var intr. for har næsten prøvet lidt af hvert i området) ud over jeg ringede til Amanda hun sagde at hun lukker kl.1 og gad ikke at tager imod mig omkring kl1230 for jeg gad en time med hende, når så gav jeg sku ikke op ' så tog jeg chancen for at besøg "Daniela" i Vejle. 

Jeg ringede til Daniela, og fik aftalt 30min for 800kr +2 udløsninger. Synes det lød billigt, da jeg kom til Vejle, fik parkeret tæt på adressen men som en uheldig idiot nogle gange jeg kan være, så kunne jeg ikke finde det. Øv! Så begyndte også lorte regnvejr, flot. Når men jeg gik lidt rundt i cirkel, så fandt jeg det, endelig. Nemmer kan det ikke være, men kan næsten parker bilen foran døren, ja hvis jeg bare vidste det!

Jeg bankede på døren, efter kort tid åbner hun døren "Daniela", jeg kom ind. Og blev sku glad for det jeg så. En latina bombe! Omkring max 35år, dejlig numse, dejlige pætter. Da jeg sku betale hende, så kunne hun ikke engelsk ' så blev jeg sku helt forvirret, så fik jeg at vide af hende - at jeg snakkede med hendes "ven" ladyboy - når men hvad faen, så prøver jeg at forklare hende at han/hun som lød som hende ' sagde 30min - 800kr +2 udløsninger. Så blev vi enig om det. Så gik vi igang... Hun begynde og sutte, sutter virkelig godt. Jeg fik lidt deapthroat af hende, så gik jeg ellers igang - efter 10min så begynde han og spytte øv. Når, hurtigt kondom af ' ny på, også gik det der ud af, jeg kneppede hende også synes jeg jo at hun sutter godt så spurgte jeg hende om hun vil sutte igen, så gjorde hun det i lidt længere tid, så kneppede jeg hende igen og jeg kom aldrig, for det sker sku tit, at komme hurtig også senere kan der sku går timer til det sker igen. Her er der ingen glidecrem, det er ren luksus i hvertfald for mig :) hun stønner og hun nyder det. 

Når, det var det. Så skal jeg sige at hun er der omkring 5 dage mere. 

Pigen: 10 / Stedet: 7 / Sex: 10+

http://side6.dk/resultatside/?q=latinadaniella

 

Jonas 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kan du fortælle lidt mere om hun så ud som billeder eller ægte billederm

Og..

Var blow uden gummi?

Og var det ægte deepthroat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...