Hop til indhold
NannaK

Videoer ?

Recommended Posts

Gæst
NannaK skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa ærede gentlemen :D . 

Jeg har lidt problemer , hvordan sender eller sætter man en video op herinde ?? 

Jeg er ikke 100% sikker på fremgangsmåden, men der er ikke en decideret videoafspiller, så du er nødt til at lægge videofilen ind i indlægget, som du ville gøre med et billede --> Altså ved at trække den op i feltet "Træk filer hertil for at vedhæfte dem..." eller du kan lige ved siden af klikke på: "eller vælg filer".

Hvis det ikke virker, så er der sikkert nogle, der er klogere end mig, der kan hjælpe dig :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Jeg tror at du skal klikke på 'klik her for at vælge filer' og vælge det bibliotek, hvor din videofil ligger og dobbeltklikke på filen. Så burde videoen blive uploadet. På min iPad ligger videoerne i 'fotobibliotek'. 

håber at det lykkes for dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NannaK skrev, for 17 timer siden:

Hejsa ærede gentlemen :D . 

Jeg har lidt problemer , hvordan sender eller sætter man en video op herinde ?? 

 

Nå men æh... hvor bliver videoen af :P  17 hours and counting :P 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Copy-paste" det direkte link til videoen, og tryk på enter. (man kan svjv ikke ligge videoer op på IP board, som ikke ligger online).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror at du skal klikke på 'klik her for at vælge filer' og vælge det bibliotek, hvor din videofil ligger og dobbeltklikke på filen. Så burde videoen blive uploadet.

Yes, det er rigtig, men den kommer så til at blive postet som et link. ikke embedded.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 14 timer siden:

Yes, det er rigtig, men den kommer så til at blive postet som et link. ikke embedded.

Man kan bruge http://tinypic.com/ hvor man også kan uploade videoer. Derefter kan man så embedde videoen ved at indsætte linket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...