Hop til indhold
hankypanky888

erika vesterbro

Recommended Posts

Hvis det er er det i hvertfald nye billeder. Det sagt så plejer det sted at bruge rigtige pics (dog som lettere retoucheret), desværre ser det ud til  de begyndt at bruge billeder med sløret ansigt :-( - men højst sandsynligt ægte nok.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der jobber to ved navn Erika på Vesterbro. Har prøvet dem begge to :-) Det er ikke hende som er anmeldt på dit link, som er her nu. Men begge kan varmt anbefaledes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Erika i foråret 2013 på denne adresse, der vistnok er ret alment anerkendt for gode oplevelser og ægte fotos. Hun brugte dengang præcis de samme fotos og vistnok nogenlunde den samme tekst.

Dengang så hun præcis ud som på billederne, og hun var absolut lige så lækker og fast stram at røre ved, - og sikke en talje. De 22 år var underdrevet, men ganske få 22-årige har så fast og ungdommelig en krop, og hun er nok ikke umiddelbart typen, der tager på med årene.

Jeg fravælger normalt siliconebryster, såvel som piger, hvis sprog jeg ikke forstår. Men med Erikas serviceniveau, glade øjenkontakt og glæde ved at give nydelse klarede vi det fint uden gloser.  Oplevelsen med Erika er den bedste, jeg har oplevet på denne adresse.

Om Erika har ændret sig siden 2013 kan jeg ikke vide. Der har vistnok også været en anden Erika på adressen efterfølgende. Men den Erika, som er tilbage i annoncen, har min anbefaling, hvis man altså går efter varme gfe-oplevelser og en superlækker ungpigekrop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...