Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/197937

Falske billeder!

Kysser ikke selvom det står tydeligt fremhævet i annoncen.

Brændte mig af første gang

Anden gang kunne hun ikke finde adressen selvom hun stod nede på gaden og jeg kunne se hende. Hendes engelsk gjorde de ikke muligt at modtage telefonisk retning til hoveddøren, som hun havde adressen på.

Tredie gang kom det kønne pigebarn for sent, simlede ikke og var moset over ikke at måtte ryge og nå ja sagde så "I dont want kiss" Fair nok, men så skriv det da ikke i annoncen!

Hun fik kaffe, et par hundrede kroner for sin tid og blev sendt hjem, man er vel en gentleman.

Kort sagt drenge: Glem det.

PS: Tak for mange gode anmeldelser og især ærligheden når, man ikke oplever at have succes, ikke at kunne eller kunne i 58 sekunder, som en skrev.

Bedste hilsner "Svindler" 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak. Paula/Saresia - veninden viste det sig ;-) - skrev nogle frække sms beskeder, så det hoppede jeg på. Det var derfor jeg ikke så det komme.

Vidste ikke om jeg skulle grine eller græde bagefter - sad med saftspændte boller og følte mig som en latterlig slave af kødets dunkle begær, men det er gået over igen. Så dumme Hr Svindler er atter klar til igen at være til grin og prøver så nok igen og håber på bedre held.. 

Redigeret af Svindler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...