Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne dejlige kvinde i dag, i Odense.

jeg var hendes første kunde, her på Fyn.

dejlig modtagelse, med et knus.

30 min blev aftalt,

dårlig til engelsk, men aftale lykkedes

men ikke med blow uden, ej heller kys.

 Desværre havde Laura fået et sår indvendig, på underlæben, en arbejdsskade????

Af med tøjet , 

straks var hun igang med tag om pjorten, inden jeg var kommet op på madrassen, 

havde heller ikke fået det sparsomme undertøj af hende.

Pjoreten fik en omgang, med gummi, og kuglerne ligeså, måtte bede hende om at sætte tempoet lidt ned.

hold da k... Hvor jeg nød de.

69,  www jeg nød hendes behandling, og nød virkelig smagen af hendes safter.

det sitrede i understellet på hende, så hun flyttede sig flere gange, 

tror der var en udløsning på vej, som hun fik forpurret...

så op, og ride . Det vilde ridt, endte med en kæmpe og tiltrængende udløsning...,!!

desværre, et  mindre uheld, fra min side,  forhindrede endnu en tur, som hun ellers ville give den.

kan varmet anbefales

håber at kan nå det inden hun rejser hjem om en uge.

https://annoncelight.dk/showad/197732

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

smiler smuk pige ja men jeg tog mit tøj på og kig smid 1000 kr ud på en der ikke ville havde sex ,69 ja den er god hun sagde jeg kan ikke li at blive slikke tak for kaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at anmelde mere, men det her er synd....

Jeg har også været på besøg ved Laura og min oplevelse var en helt anden.

For det første er det da en fornøjelse at se en pige så ung og smuk, som faktisk har ægte billeder.

Jeg blev modtaget af Laura, iført noget lækkert undertøj, og fik et lille goddag kys og fik vist badet.

En hurtig skyller, så ind i værelset, få betalt de aftalte 1000 kr, hun smutter lidt og kommer så tilbage klar til leg.

Hun er lidt stille ja, og ikke så skrap til engelsk, men jeg fik igen et par blide kys ( i vil nok kalde dem tantekys, men hvis i vil snave skal i altså betale ekstra, læs nu annoncen )

Så ned på sengen og kæle og sutte og stille få hende over i en 69er.

Hun gav da udtryk for at være lidt følsom på vorterne og at hun er kilden, men jeg fik en dejlig gang superfransk mens jeg selv slikkede hende lidt og ellers nussede bryster og baller :)

Så en ridetur og afslutning i Doggystyle. Dejlig sex som hun deltog aktiv i, intet dødknepperi eller maskinsex, jeg følte virkelig hun hyggede sig :) 

Jeg synes bestemt hun er en sød og dejlig pige, hun har en herreflot krop og virkelig fine bryster. Hun er lidt stille og ømskindet, men måske er hun bare blevet knoklet godt igennem af andre. Enhver kan vel blive lidt øm hvis man bliver vredet og hevet i hele dagen..... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...