Hop til indhold
Gæst

Log in/Log ud

Recommended Posts

Gæst

Når man ikke bruger sin netbank f.eks i ca 15 min bliver man automatisk koblet af online funktionen.

Bliver man også koblet af her på EG hvis man ikke har været aktiv inden for en vis tidsramme???

Hilsner fra Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dråben skrev, for 5 minutter siden:

Når man ikke bruger sin netbank f.eks i ca 15 min bliver man automatisk koblet af online funktionen.

Bliver man også koblet af her på EG hvis man ikke har været aktiv inden for en vis tidsramme???

Hilsner fra Dråben

Jeg er altid logget ind og det er meget sjældent, jeg logger ind --> Ofte er det, når jeg får nulstillet min browser ved en fejl.
Så svaret må være nej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 9 minutter siden:

Når man ikke bruger sin netbank f.eks i ca 15 min bliver man automatisk koblet af online funktionen.

Bliver man også koblet af her på EG hvis man ikke har været aktiv inden for en vis tidsramme???

Hilsner fra Dråben

Det gør du ikke, og hvis du glemmer at logge af, så er du på, næste gang, du åbner sitet.

Så husk f F at logge af, med mindre du er den eneste, der har adgang til puteren. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Moriarty skrev, for 1 time siden:

Jeg bruger altid incognito mode, den gemmer ikke sessionen.

Ditto, tak for info:cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Bemærk, at hvis man forbliver usynlig uden at logge af, så falder man på et tidspunkt af og bliver synlig igen. Jeg er ikke sikker, men tror der går en uge. 

 

Aha... det forklarer meget :ph34r: så kan man lige så godt logge af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...