T.Hansen47 931 Skrevet 8. December, 2015 Til min store glæde ser jeg lige at vi har fået besøg af 2 polske piger http://side6.dk/resultatside/?q=soedekatte De billeder er bestemt ikke proff, så jeg tror de er ægte nok Jeg har stadig ikke råd til sjov i denne måned, så jeg håber på en eller anden anmelder dem. Jeg ville så gerne selv...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 8. December, 2015 Endelig Lad os håbe de bliver længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 715 Skrevet 8. December, 2015 De 2 piger har netop været samme sted i Herning som Laura og Veronica, som nu er i Odense. Desværre er de endnu ikke blevet anmeldt. Men de kører med præcis samme priser og ydelser, så der må være en forbindelse mellem dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. December, 2015 (edited) Hej Ja, jeg sad også og surfede efter "kalendergave" til mig selv på nettet da jeg faldt over de to annoncer med stort set enslydende tekst. Hende den lyshårede der er kommet til Svendborg falder altså ret godt i min smag, så mon ikke min vej falder der forbi i weekenden. Skal nok vende tilbage med et par ord om oplevelsen hvis det bliver til noget. Så mon ikke weekenden byder på FISSE! Redigeret 8. December, 2015 af 22 cm and thick Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jes midtfyn 15 Skrevet 8. December, 2015 måske jeg skulle havde tag til svenborg ,var i odense og smid 1000 kr ud gik for tid ,hvorfor sige de ikke bare nej hvis de ikke gider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. December, 2015 Hej Jes Nu er der jo ingen der siger at det ville have været bedre i Svendborg. Hvor i Odense var du? Måske meget rart for os andre at vide hvem der "ikke gider". Tror stadig jeg vælger Svendborg næste gang med mindre der er nogen der har været der og direkte kan advare mod det. Nogen her der ved hvor i Svendborg de holder til? God aften til jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 715 Skrevet 8. December, 2015 Her er en oplevelse med de 2 piger mens de var i Herning: https://www.eroguide.dk/forum/topic/47165-polske-piger-herning-nabo-ballade/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. December, 2015 Jeg hæfter mig ved anmelderen på trods af bøvl syntes at de var gode at ha sex med. Jeg må simpelthen finde noget guld. Hende med det sorte hår har en stor fræk numse der skal ha smæk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg