Hop til indhold
T.Hansen47

Polske piger i Svendborg

Recommended Posts

De 2 piger har netop været samme sted i Herning som Laura og Veronica, som nu er i Odense. Desværre er de endnu ikke blevet anmeldt. Men de kører med præcis samme priser og ydelser, så der må være en forbindelse mellem dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja, jeg sad også og surfede efter "kalendergave" til mig selv på nettet da jeg faldt over de to annoncer med stort set enslydende tekst. 
Hende den lyshårede der er kommet til Svendborg falder altså ret godt i min smag, så mon ikke min vej falder der forbi i weekenden. :-)
Skal nok vende tilbage med et par ord om oplevelsen hvis det bliver til noget.
Så mon ikke weekenden byder på
FISSE!

Redigeret af 22 cm and thick
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jes

Nu er der jo ingen der siger at det ville have været bedre i Svendborg. Hvor i Odense var du? Måske meget rart for os andre at vide hvem der "ikke gider". 
Tror stadig jeg vælger Svendborg næste gang med mindre der er nogen der har været der og direkte kan advare mod det. Nogen her der ved hvor i Svendborg de holder til?

God aften til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hæfter mig ved anmelderen på trods af bøvl syntes at de var gode at ha sex med.

Jeg må simpelthen finde noget guld. Hende med det sorte hår har en stor fræk numse der skal ha smæk :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...