Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en aftale klokken 10 imorges. Ankom til den falske addresse 5 før tid. Efter 45 venten foran en skole og 8 opkald der ikke blev svaret på gav jeg op og smuttede. Ifølge hende der passer telefonen så skulle billederne være nye... Specielt selfiesne, men det kan jeg desværre ikke af eller bekræfte. Hvis du booker tid (og rent faktisk møder hende) så meld tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor laver de disse numre - hvem kan have glæde af det.

Lad høre om andre har oplevet det samme - hun ser jo fortsat godt ud !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun så nemlig så top lækker (ifølge billederne) at jeg holdt ved og prøvede at få kontakt i et pænt stykke tid.  Men uden held, holder dog lige øje med tråden hvis nogen skulle have heldet med sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været her før og billederne passer meget godt med det jeg så den gang. Meget pæn pige.

Hendes bryster er små, og de var sidst lidt behårede, hvilket er lidt turn-off for mig. Hun er god til at styre hvad du kan komme til og må få lov til (lidt for "prof" til min smag).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...