Hop til indhold

Fyensgade 26 - Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været på adressen fyensgade 26 Fredericia - og kan berette om forholdene samt pigen 

vh Vectra

• 1 month later...
Skrevet

Sidst jeg var forbi var det ret tydeligt mest sex de sælger, fik et menukort stukket i hånden da jeg kom ind. Der var massage ikke på.

Jeg har ondt i knakken og spurgte til massage af denne + hj og slap med 500 for en ok massage og et glimrende hj :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Var forbi igen og fik både hj og bj, damen var lidt ældre, men sød og pæn. Der er også en yndre pige, men hende ved jeg ikke lige hvordan man kommer på... gode råd anyone?

Skrevet
razorfiend skrev, for 7 timer siden:

Var forbi igen og fik både hj og bj, damen var lidt ældre, men sød og pæn. Der er også en yndre pige, men hende ved jeg ikke lige hvordan man kommer på... gode råd anyone?

Det er jo en forretning, lidt som når du går i Bilka. Ser du en vare, som du er interesseret i, så kan du enten tage den ned fra hylden, eller du kan spørge en medarbejder om hvad varen koster. Hvor svært kan det være?

Hilsen

Huaa Laan

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.