Hop til indhold

Sheila er tilbage i Svendborg

Featured Replies

Skrevet

yes så er Sheila Moon tilbage i Svendbor. Godt nok lang tid siden. Skal ind og hygge mig efter fyraften, så skriver jeg en anmeldelse af hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/197383 

Skrevet

Så har jeg været hos den utroligt søde pige igen. Det var lige så godt som jeg huskede det.  Købte en halv times GFE cocktail for 1200 kr, en yderst rimelig pris. Jeg fik superfransk og dansk med gummi. uhmm.

Håber jeg kan nå at prøve hende igen inden hun forlader Svendborg. Hun er en dansk lille dejlig mørk pige, der taler flydende dansk, og i øvrigt rigtig rar at tale med ikke bare at kneppe. Jeg kan varmt anbefale hende til andre. 

Skrevet

Det er da helt ok du laver reklame for dit sted, men vær dog ærlig og få dig registreret som massageklinik, få dit profilnavn i den rigtige farve og lav reklame i det forum der er beregnet til det, please.

[email protected] - må jo være dig der annoncerer efter piger, og det er helt ok, det er bare ikke fair med skjult reklame :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.