Hop til indhold
Guest 91tr

Thai Lanna

Recommended Posts

Guest 91tr

Hej,

Har været hos Lanna på østerbro nogle gange efterhånden, både for "pæn" massage, massage med skud, og senest søndag, bare for at få en hurtig omgang. efter ca. 25 mins køreren i cirkler for at finde en p-plads der ikke enten var optaget af en skide VW up, eller reserveret elbiler kom jeg endelig ind. 

Kom ind, blev modtaget af en nydelig pige. Sådan een man møder en af de pæne steder. Var lidt spent på hendes reaktion, da jeg sagde at jeg bare ville have en hj og ud af døren igen. - Hun var frisk, kom tilbage efter 1 min, smed tøjet og gik igang. Her skete det så!! Under hendes tøj gemte der sig en gude krop, gode runde bryster, barberet og våd fisse... Havde ikke taget penge med til et knald, men fik efter lidt fingereren af hendes fisse hende til at egen drift at sidde sig på mit hovede... Så langt så godt.. BANG, afvaskning og ud....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...