Hop til indhold
hhansen1970

OLA 21 på SONDERBORGVEJ 9 KRUSÅ, Kan ikke anbefales

Recommended Posts

Flad oplevelse for dig.

vi mænd kan generelt godt lide bryster, og røre ved dem og kysse dem. De fleste kvinder plejer også at synes godt om det.

underligt at opføre sig sådan, men hvis pigen ikke frivilligt er her, så er lysten sandsynligvis derefter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hhansen1970 skrev, den 7/12/2015 20.36.41:

Jeg bestillet 30 min, men var næsten smidt ud efter 20 min, hun ville ikke tage bh af og så kunne hun kun sige nej hele tiden 

Du skulle måske have nøjedes med at bestille 20 min til kr. 400,-, eller være kørt helt til Flensburg og have fået en reel ½ time til kun kr. 375,- ;-)

Det undrer mig til stadighed, at pigerne på Sønderborgvej ikke behøver gøre sig større umage med at tiltrække kunder ved at give en ordentlig service, når de samme kunder blot behøver køre nogle få km længere for at få både bedre tid og bedre service for de samme penge - men de udenlandske piger er måske farligere i udlandet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Du skulle måske have nøjedes med at bestille 20 min til kr. 400,-, eller være kørt helt til Flensburg og have fået en reel ½ time til kun kr. 375,- ;-)

Det undrer mig til stadighed, at pigerne på Sønderborgvej ikke behøver gøre sig større umage med at tiltrække kunder ved at give en ordentlig service, når de samme kunder blot behøver køre nogle få km længere for at få både bedre tid og bedre service for de samme penge - men de udenlandske piger er måske farligere i udlandet :roll:

Kiel er også et dejligt sted, 50 Euro for et godt skrald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 15 minutter siden:

Kiel er også et dejligt sted, 50 Euro for et godt skrald :)

Men også ialt ca. 170 km længere at køre frem og tilbage og Eroscenter er lidt for meget spidsrod til mig - synes også de er gode til at forlange ekstras. Jeg kan derimod godt lide at sidde hjemmefra og vælge de mest interessante piger ud. OK man kan også finde alm. bordeller og natklubber i Kiel, men nu er jeg bedre kendt i Flensburg og ved nogenlunde hvilke adresser, der er bedre at besøge end andre mht. service, billedægthed, P-forhold, mv. - ellers er P-clubben også en oplagt mulighed og man kan starte i fred og ro, uden stress og jag med et ordentligt bad + nyde lidt sauna og wellness :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Men også ialt ca. 170 km længere at køre frem og tilbage og Eroscenter er lidt for meget spidsrod til mig - synes også de er gode til at forlange ekstras. Jeg kan derimod godt lide at sidde hjemmefra og vælge de mest interessante piger ud. OK man kan også finde alm. bordeller og natklubber i Kiel, men nu er jeg bedre kendt i Flensburg og ved nogenlunde hvilke adresser, der er bedre at besøge end andre mht. service, billedægthed, P-forhold, mv. - ellers er P-clubben også en oplagt mulighed og man kan starte i fred og ro, uden stress og jag med et ordentligt bad + nyde lidt sauna og wellness :)

Kom meget i Eurocenteret i Flensburg ved havnen for tusind år siden, har aldrig prøvet de P-klubber, Kiel har været ok for mig da det lå på vej hjem fra Hamborg. Jeg har kun haft en nederen oplevelse i Kiel, jeg havde en T-shirt på hvor der stod homefucking is killing prostitution, det faldt ikke i god jord :) hun misforstod vist budskabet.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 26 minutter siden:

har aldrig prøvet de P-klubber,

Det skulle du prøve - det er lidt ligesom Laufhausern og gadepiger - men uden alt det dårlige med spidsrodsløb, alfonser, narko og druk, piger, der lover guld og grønne skove, men når du så har betalt er det noget andet og alt koster ekstra + man ved ikke hvad der gemmer sig under indpakningen.

På FKK-clubberne er pigerne ofte mere eller mindre nøgne, priserne er faste og du betaler først bagefter, du har fred og ro til at vælge den helt rigtige pige ud i fred og ro, der er mulighed for bad, ofte sauna, svømmebassin og dampbad, gratis mad og drikke, du kan evt. se film og fodbold og hygge dig med kammerater og andre gæster + evt. pigerne mellem seancerne - altså ren luksus og milevidt fra et koldt gadehjørne med en forhutlet narkotøs, der har haft 10 kunder uden at vaske sig imellem.

Fantasy er dog Flattrate, ikke helt så flotte piger, ringere service, sparsom mad, som regel kun bad og evt. sauna - men prisen er også en helt anden end FKK - ofte kun € 100 - 150,- for en helt dag med alle de piger du kan overkomme - Achtung GB med dig i centrum kan forekomme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hhansen1970 skrev, den 7/12/2015 20.36.41:

hun er ny i faget for hun kunne ikke give en gummi på

Ofte foretrækker jeg nu selv at gøre det - men helt klart er der nogen piger, der er bedre til det end andre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 55 minutter siden:

Det skulle du prøve - det er lidt ligesom Laufhausern og gadepiger - men uden alt det dårlige med spidsrodsløb, alfonser, narko og druk, piger, der lover guld og grønne skove, men når du så har betalt er det noget andet og alt koster ekstra + man ved ikke hvad der gemmer sig under indpakningen.

På FKK-clubberne er pigerne ofte mere eller mindre nøgne, priserne er faste og du betaler først bagefter, du har fred og ro til at vælge den helt rigtige pige ud i fred og ro, der er mulighed for bad, ofte sauna, svømmebassin og dampbad, gratis mad og drikke, du kan evt. se film og fodbold og hygge dig med kammerater og andre gæster + evt. pigerne mellem seancerne - altså ren luksus og milevidt fra et koldt gadehjørne med en forhutlet narkotøs, der har haft 10 kunder uden at vaske sig imellem.

Fantasy er dog Flattrate, ikke helt så flotte piger, ringere service, sparsom mad, som regel kun bad og evt. sauna - men prisen er også en helt anden end FKK - ofte kun € 100 - 150,- for en helt dag med alle de piger du kan overkomme - Achtung GB med dig i centrum kan forekomme :)

Det lyder lækkert det må jeg prøve, måske man kan nu det inden julen når man alligevel skal handle juleknas :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...