Hop til indhold
kajbigpagaj3

er det tilladt at nævne mindreårige piger

Recommended Posts

Gæst

Jeg kan kun tilslutte mig Elprebsi's forslag. Anmeld de indlæg, hvor du ser at der er nogle, der nævner mindreårige. Det er fuldstændig uacceptabelt uanset hvem der gør det!

Redigeret af troldmanden
Slettet linje "Hvor ser du det henne?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at henvise til det, men meld istedet den post det drejer sig om. Det skal da stoppes med det samme, hvis det er rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke og har aldrig været tilladt at nævne mindreårige piger under 18 år på Eroguide. Jeg vil gerne bede om at sådanne tråde anmeldes med det samme, så vi kan tage os af det i ledelsen.

Redigeret af Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Observator skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke og har aldrig været tilladt at nævne mindreårige piger under 18 år på Eroguide. Jeg vil gerne bede om at sådanne tråde anmeldes med det samme, så vi kan tage os af det i ledelsen.

 

Kaj fik vist engang en tråd omkring emnet slettet...Kaj er måske fortørnet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Jeg nævner lige noget om en mindreårig pige. Jeg var nede ved købmanden i går, der tabte jeg uden at vide det en halvtredser på gulvet, og en kær lille pige på 4-5 år der stod sammen med sin far, sagde til mig: mand du har tabt din pengeseddel. Jeg sagde så tak skal du have min ven. Der er ingen pædofile undertoner i historen. Skal jeg have karentæne? Jeg skrev jo om en mindreårig pige.

Det korrekte spørgsmål og svar må være: om man må skrive om sex med mindreårige piger, og der falder hammeren. Også selv om det handler om sex mellem to 16-årige, og det er en historie om den første gang. Det vil man så ikke tolerere på Eroguide. Det er vel også fint nok, så er der en klar skillelinje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 12 timer siden:

. Jeg nævner lige noget om en mindreårig pige. Jeg var nede ved købmanden i går, der tabte jeg uden at vide det en halvtredser på gulvet, og en kær lille pige på 4-5 år der stod sammen med sin far, sagde til mig: mand du har tabt din pengeseddel. Jeg sagde så tak skal du have min ven. Der er ingen pædofile undertoner i historen. Skal jeg have karentæne? Jeg skrev jo om en mindreårig pige.

Det korrekte spørgsmål og svar må være: om man må skrive om sex med mindreårige piger, og der falder hammeren. Også selv om det handler om sex mellem to 16-årige, og det er en historie om den første gang. Det vil man så ikke tolerere på Eroguide. Det er vel også fint nok, så er der en klar skillelinje.

Den første gang hører vist til på "de grå sider" :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...