Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst med herinde i smug som en anden kratlusker, melder jeg mig under fanerne, bær venligst over med mig :-)

Har nu rundet de 45 år og lysten til at prøve thaimassage meldte sig mere og mere, havde min første oplevelse med thaimassage i Kbh. centrum. Det var en blandet oplevelse og vil ikke bruge plads på at skrive om det. Lysten var der stadig og efter lidt søgen bl.a. herinde faldt jeg over Navia, lækre fotos og hun fik fin kritik af de fleste. Jobbet førte mig til Roskilde i fredags og havde næsten 2 timer mellem 2 møder, så tiden var inde til Navia. Havde ikke bestilt tid, da møder normalt trækker ud, parkerede bilen i en sidegade og gik de sidste få 100 metre. Nedslået så jeg skiltet "OPTAGET" i døren, men besluttede at gå en tur på 15 min og så vende tilbage.

Godt for det, nu sagde skiltet "OPEN" jeg skyndte mig at ringe på og efter få sekunder blev døren åbnet, mums, lille kort kjole der sad som malet på kroppen, sødt smil og langt flot hår. Hun virkede helt afslappet og som om at hun bare havde ventet på mig, selvom jeg vidste hun lige havde lukket anden kunde ud af døren, jeg var velkommen. Efter lidt hyggesnak blev vi enige om fuld pakke: thai- + oliemassage, tantra, b2b, bj og rotten i grotten ;-) efter lidt tid med massagedelen, spurgte hun om jeg var interesseret i prostatamassage. Det havde jeg aldrig prøvet, men 1 gang skal være den første, så jo tak. Prostatamassage er lidt for de avancerede tror jeg, men fik da gjort et vist indtryk på lillemanden. Meget speciel oplevelse og ikke noget jeg kunne tænke mig hvergang, men ved festlige lejligheder, bestemt et ekstra krydderi der bør nydes :-)

I over 20 år har jeg haft rygproblemer og havde fortalt det til Navia, hun var yderst opmærksom på min ryg og afpassede massagen, så den hverken var for hård eller blød, men dejlig for ryggen. Tantra fik mig nærmest i drømmeland og hendes bj var helt perfekt, hun fandt hurtigt ud af at lillemandens hoved var meget følsomt, så efter en vild ridetur afsluttede hun mig med hj hvor jeg kom i lange krampeorgasmer :-)

Bor på Fyn, men helt sikkert at Navia skal besøges igen når jobbet sender mig til djævleøen, hun er meget smuk, ikke slank, ikke kraftig men med kvindelige former. Hun lider bestemt ikke af berøringsangst og jeg måtte også tage godt ved ;-) Jeg er helt sikkert en babsoman og Navias bryster er godt nok lavet, men bestemt på en smagfuld måde og brystvorterne er yderst suttevenlige. Vi sluttede af med et bad sammen, det vil sige hun badede mig og tørrede mig derefter, det vil jeg heller ikke undvære.

Hun sagde farvel med et varmt knus med smil både omkring munden og i øjnene, jeg forlod stedet med et lettere fjoget smil over hele hovedet og sjovt nok har jeg nu ikke haft ondt i ryggen i 3 dage, ny rekord for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 19 timer siden:

Efter at have læst med herinde i smug som en anden kratlusker, melder jeg mig under fanerne, bær venligst over med mig :-)

Har nu rundet de 45 år og lysten til at prøve thaimassage meldte sig mere og mere, havde min første oplevelse med thaimassage i Kbh. centrum. Det var en blandet oplevelse og vil ikke bruge plads på at skrive om det. Lysten var der stadig og efter lidt søgen bl.a. herinde faldt jeg over Navia, lækre fotos og hun fik fin kritik af de fleste. Jobbet førte mig til Roskilde i fredags og havde næsten 2 timer mellem 2 møder, så tiden var inde til Navia. Havde ikke bestilt tid, da møder normalt trækker ud, parkerede bilen i en sidegade og gik de sidste få 100 metre. Nedslået så jeg skiltet "OPTAGET" i døren, men besluttede at gå en tur på 15 min og så vende tilbage.

Godt for det, nu sagde skiltet "OPEN" jeg skyndte mig at ringe på og efter få sekunder blev døren åbnet, mums, lille kort kjole der sad som malet på kroppen, sødt smil og langt flot hår. Hun virkede helt afslappet og som om at hun bare havde ventet på mig, selvom jeg vidste hun lige havde lukket anden kunde ud af døren, jeg var velkommen. Efter lidt hyggesnak blev vi enige om fuld pakke: thai- + oliemassage, tantra, b2b, bj og rotten i grotten ;-) efter lidt tid med massagedelen, spurgte hun om jeg var interesseret i prostatamassage. Det havde jeg aldrig prøvet, men 1 gang skal være den første, så jo tak. Prostatamassage er lidt for de avancerede tror jeg, men fik da gjort et vist indtryk på lillemanden. Meget speciel oplevelse og ikke noget jeg kunne tænke mig hvergang, men ved festlige lejligheder, bestemt et ekstra krydderi der bør nydes :-)

I over 20 år har jeg haft rygproblemer og havde fortalt det til Navia, hun var yderst opmærksom på min ryg og afpassede massagen, så den hverken var for hård eller blød, men dejlig for ryggen. Tantra fik mig nærmest i drømmeland og hendes bj var helt perfekt, hun fandt hurtigt ud af at lillemandens hoved var meget følsomt, så efter en vild ridetur afsluttede hun mig med hj hvor jeg kom i lange krampeorgasmer :-)

Bor på Fyn, men helt sikkert at Navia skal besøges igen når jobbet sender mig til djævleøen, hun er meget smuk, ikke slank, ikke kraftig men med kvindelige former. Hun lider bestemt ikke af berøringsangst og jeg måtte også tage godt ved ;-) Jeg er helt sikkert en babsoman og Navias bryster er godt nok lavet, men bestemt på en smagfuld måde og brystvorterne er yderst suttevenlige. Vi sluttede af med et bad sammen, det vil sige hun badede mig og tørrede mig derefter, det vil jeg heller ikke undvære.

Hun sagde farvel med et varmt knus med smil både omkring munden og i øjnene, jeg forlod stedet med et lettere fjoget smil over hele hovedet og sjovt nok har jeg nu ikke haft ondt i ryggen i 3 dage, ny rekord for mig :-)

Hvad måtte du slippe for den behandling ? Og har du et link til hende ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Krølle Bølle: Tak for velkomsten, ville gerne besøge hende hver 3-4 dag, naturligvis kun for ryggens skyld ;-) men bor i Odense, såååååå det....

Til Anacondaen: Ja Navia er glatbarberet og tror hun er frisk på at gå endnu tættere på Ladyshaveren, hvis man gør opmærksom på det ved tidsbestilling :-)

Til Facesitting: Fuld pakke med det hele koster 1500, gav 300 ekstra for prostatamassagen og ja, du har fat i den rigtige med dit link, god fornøjelse ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse fra Diskusprolaps, og heldigvis fik du en god oplevelse denne gang. Det kan godt blive vanedannende. Hun har også stået på min liste et stykke tid, men desværre ligger Roskilde ikke optimalt for mig, så det er ikke blevet til noget endnu.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bubba, svært at beskrive et ansigt, men jeg prøver på bedste måde.

Navia har et smukt harmonisk ansigt, mere rundt end de fleste asiater, men proportionerne passer godt. Meget ren, blød og velplejet hud, fyldige naturlige læber, højrød læbestift. Store sorte øjne uden for meget makeup, markerede kindben,  selvom hun har runde smilende kinder. Lidt større næse end fleste asiater, men passer perfekt til ansigtet.

Kort sagt een jeg også ville vende mig om efter i vintertøj, bare på grund af ansigtet ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den ‎07‎-‎12‎-‎2015 at 19:41:

Efter at have læst med herinde i smug som en anden kratlusker, melder jeg mig under fanerne, bær venligst over med mig :-)

Har nu rundet de 45 år og lysten til at prøve thaimassage meldte sig mere og mere, havde min første oplevelse med thaimassage i Kbh. centrum. Det var en blandet oplevelse og vil ikke bruge plads på at skrive om det. Lysten var der stadig og efter lidt søgen bl.a. herinde faldt jeg over Navia, lækre fotos og hun fik fin kritik af de fleste. Jobbet førte mig til Roskilde i fredags og havde næsten 2 timer mellem 2 møder, så tiden var inde til Navia. Havde ikke bestilt tid, da møder normalt trækker ud, parkerede bilen i en sidegade og gik de sidste få 100 metre. Nedslået så jeg skiltet "OPTAGET" i døren, men besluttede at gå en tur på 15 min og så vende tilbage.

Godt for det, nu sagde skiltet "OPEN" jeg skyndte mig at ringe på og efter få sekunder blev døren åbnet, mums, lille kort kjole der sad som malet på kroppen, sødt smil og langt flot hår. Hun virkede helt afslappet og som om at hun bare havde ventet på mig, selvom jeg vidste hun lige havde lukket anden kunde ud af døren, jeg var velkommen. Efter lidt hyggesnak blev vi enige om fuld pakke: thai- + oliemassage, tantra, b2b, bj og rotten i grotten ;-) efter lidt tid med massagedelen, spurgte hun om jeg var interesseret i prostatamassage. Det havde jeg aldrig prøvet, men 1 gang skal være den første, så jo tak. Prostatamassage er lidt for de avancerede tror jeg, men fik da gjort et vist indtryk på lillemanden. Meget speciel oplevelse og ikke noget jeg kunne tænke mig hvergang, men ved festlige lejligheder, bestemt et ekstra krydderi der bør nydes :-)

I over 20 år har jeg haft rygproblemer og havde fortalt det til Navia, hun var yderst opmærksom på min ryg og afpassede massagen, så den hverken var for hård eller blød, men dejlig for ryggen. Tantra fik mig nærmest i drømmeland og hendes bj var helt perfekt, hun fandt hurtigt ud af at lillemandens hoved var meget følsomt, så efter en vild ridetur afsluttede hun mig med hj hvor jeg kom i lange krampeorgasmer :-)

Bor på Fyn, men helt sikkert at Navia skal besøges igen når jobbet sender mig til djævleøen, hun er meget smuk, ikke slank, ikke kraftig men med kvindelige former. Hun lider bestemt ikke af berøringsangst og jeg måtte også tage godt ved ;-) Jeg er helt sikkert en babsoman og Navias bryster er godt nok lavet, men bestemt på en smagfuld måde og brystvorterne er yderst suttevenlige. Vi sluttede af med et bad sammen, det vil sige hun badede mig og tørrede mig derefter, det vil jeg heller ikke undvære.

Hun sagde farvel med et varmt knus med smil både omkring munden og i øjnene, jeg forlod stedet med et lettere fjoget smil over hele hovedet og sjovt nok har jeg nu ikke haft ondt i ryggen i 3 dage, ny rekord for mig :-)

Super indlæg, godt skrevet og jeg har hende virkelig til gode. Det må blive i det nye knaldhamrende år 2016. Velkommen til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos Navia og må sige at hun ikke levede op til forventningerne, jeg skulle give 1500 for en time med fuldpakke, det startede egentligt meget godt hvor jeg efter en halv times massage og body to body kom da hun spillede min pik, da vi så skulle fortsætte kneppede jeg hende og må sige at hendes bryster ikke helt er så velformede når de hænger i fri dressur kan man tydeligt se at hun har implantater, da jeg ikke lige kom ved samleje ville hun spille min pik hvor jeg hørte om hun ikke ville give mig prostatamassage da jeg havde hørt at det skulle fremme udløsningen, men det var åbenbart ikke med i pakken det skulle hun have ekstra 250 for hvilket jeg ikke havde med. Så det endte med at hun bare lagde sig ned på ryggen hvor efter jeg spillede pik ud over hende til jeg kom. Så jeg var ude af døren igen efter 3 kvarter, med en fornemmelse af at det nok ikke var der jeg skulle komme igen.

Så har jeg fået den dejligste tantra thai massage Geng khor i Køge for kr. 1000,- der var meget bedre så det bliver der jeg kommer næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...