Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Terapeuten

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Besøger med jævne mellemrum en Courtisane som vel bedst kan betegnes som Sexterapeuten

Hun formår altid at skabe balance i mig, gøre mig glad og veltilpas

I perioder hvor Havnebumsen er lidt nede eller livet byder på stormende kuling bliver hun oftere besøgt, ja nogengange et par gange i ugen.

Hvert et besøg værdsættes! Hun åbner altid storsmilende iført lidt eyecandy for Havnebumsen. Sørger for jeg føler mig velkommen hører om jeg vil have lidt at drikke og generelt opbygger en hyggelig stemning. Elastikken ryger ud af håret hvis den ikke er ude, hun ved jeg bedst kan lide hende sådan. Hun har stor focus på mig og gør sit yderste for at efterleve mine ønsker for dagen og generelt.

Vi lægger os på Sengen og småpludre til at starte med, mest om ingenting,  imens jeg putter mig lidt ved hendes bryster. Herefter fortsætter vi med en blanding af rituelle ting (noget vi gør hver gang) og lidt nye ting som jeg ønsker besøget skal indeholde. Nogengange bliver hun ført til endestationen andre gange ikke. Hun nyder nu nok at komme til endestationen, men viser mindst ligeså meget glæde ved de rituelle ting og hvad vi ellers laver. Uanset om hun kommer til endestationen eller ej hygger hun om Havnebumsen og lever med på hans leg, alt imens hun virker til at glædes over besøget.  Hun finder sikkert mig og mine ønsker sære engang imellem, men hun lader sig ikke mærke af det. Altid i godt humør og med et smil på læben i mit selvskab.  

Ja kort sagt er hun matrosen som villig hjælper med at føre Havnebumsen og hans  båd ind på stille vand. Hvor båden bliver repareret og bliver stærk igen.  Efter endt seance giver hun et varmt knus og et kys og Havnebumsen er klar til at sejle ud på de 7 verdenshave igen. Med en båd så stærk at den kan modstå både Helga, Gorm og de største bølger som man kan tænke sig. 

Havnebumsen er kommet i balance er veltilpas og i godt humor :-) Pungene er blevet fattige men sindet er blevet rigt!

Sex er altid dejligt!!! men hvis du finder den helt rigtig Courtisane for dig.. bliver det til meget mere end sex… Ja hun bliver nærmest som en terapeut, ikke som sådan gennem ord men mere gennem varme, kærtegn, omsorg og sex :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...