Hop til indhold
Vestjyde

Thaimassage i Herning

Recommended Posts

Hej.

 

Nu har jeg prøvet tre forskellige steder i Herning, og er egentlig meget tilfreds med dem alle tre.

 

Sidst var jeg i søndags i Amazing på Silkeborgvej, fik kun en halv time da jeg havde lidt travlt, men sød ung dame som kunne tage fat.

Nøj har jeg også prøvet, og kommer helt sikkert der igen.

Den overfor Nøj synes jeg ikke var noget særligt...

Men er der virkelig ingen steder i Herning man kan få afslutning med HJ, jeg ønsker ikke mere end dette og så en god massage først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 17 minutter siden:

Men er der virkelig ingen steder i Herning man kan få afslutning med HJ, jeg ønsker ikke mere end dette og så en god massage først.

Hint: det er hammer, hammerfedt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden været hos dok koon i Bredgade mange gange nu, og vil sige at hj er blevet meget ringe efterhånden. Men der er desværre ikke andre muligheder i Herning. Da afstanden til Herning og Holstebro for mig er den samme, vil jeg til hver en tid vælge vattana i Holstebro istedet, der må man også gerne pille lidt under hj :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Der er vist ikke de vilde muligheder for ekstra sjov i Herning. Don kong og så hammerum. Og de 2 steder er der efter sigende ikke meget ved. Der er godt nok flere der hævder at det tilbydes ekstra de andre thai steder i Herning. Men de bruger der hævder det er aldrig kommet med brugbare oplysninger. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...