kymco 0 Skrevet 7. December, 2015 Hvor blev ser af Garder Ulla. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 kymco skrev, for 4 minutter siden: Hvor blev ser af Garder Ulla. Jeg mener, hun er stoppet og har fået mand og børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 7. December, 2015 Kan godt forstå du spørger, hun var bare lækker, lækker,lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 8. December, 2015 Har været hos hende to gange da hun var på Roskildevej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nusinakken 3 Skrevet 9. December, 2015 Jeps Garder Ulla var mums mums. Hun havde en fantastisk udstråling, som i enhver henseende var yderst inspirerende . Besøgte hende flere gange på Roskildevej og sidenhen på Fasanvej, hvor jeg tror hun rundede den del af karrieren af, som vi åbenbart her er nogle stykker, der mindes med nostalgi og glæde. Hun overvejede vist efterfølgende at blive falckredder. Nå, men i alt fald betroede hun mig ved sidste besøg, at hun havde fået en hjertens kær. Pokkers også!! Min hukommelse svigter mig - er det 6-8 år siden hun kunne træffes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg