Hop til indhold
Gæst

blev brændt af i den grad.

Recommended Posts

Gæst

Så kom dagen, jeg havde en aftale med denne person https://sugardaters.dk/show?alias=Nullerpigen+ om kvinden findes eller om det er en person som får noget ud at " røv rende " andre ved jeg ikke... . men videre til min beretning :

Efter ca 50 mails hvor hun ligger pænt op til mig, og selv kommer med forslag til hvornår vi skal mødes - til sidst finder vi en dag, mandag kl. 10 hun får mit mobil nr. så hun kan sende sin adresse på dagen.

Så jeg vælger at bruge en fridag på denne oplevelse.

Mandag kl. 7 kan jeg se hun igen besøger min profil, fint tænker jeg så er hun vågen og ved hvad der skal ske..

Jeg køre mod Børkop...men men der kommer aldrig nogen adresse, det er bare dårlig stil. 

Så jeg har lært det at, slut med amatør piger og brug de professionelle kvinder.

 

Ha en god dag.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkepot skrev, 1 time siden:

efter ca 50 mails hvor hun ligger pænt op til mig, og selv kommer med forslag til hvornår vi skal mødes - til sidst finder vi en dag, mandag kl. 10 hun får mit mobil nr. så hun kan sende sin adresse på dagen.

Havde du slet ikke fået hendes tlf. nr?

Og havde I slet ikke ført nogen SMS korrespondance?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Nixen jeg havde givet mig mit, lidt mystisk, jeg har haft tæt på 70 skrivelser sammen med hende, der er total tavshed på hendes profil Idag, og hun er normalt rigtig meget online. ;-)), det er vel det man kalder Narref...e, havde så til gengæld besøg af en rigtig

dejlig trunte om aftenen igår

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, 1 time siden:

jeg har haft tæt på 70 skrivelser sammen med hende, der er total tavshed på hendes profil Idag, og hun er normalt rigtig meget online

Synes du i første omgang, bare stille og roligt skal spørge ind til hvad der gik galt - men som regel er det en god ide at finde ud af om kommunikationen også fungerer via sms - måske var hendes mobil løbet tør for strøm, eller der kan være sket noget i familien - synes ikke bare du sådan lige skal afskrive hende - jeg har også haft flere aflysninger hos mine sugardaters - en pga. det røde, en anden skulle passe børn og hende ser jeg da stadig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Ja men problem er at jeg er blevet blokeret ;), føler mig som et dumt svin, hvad jeg bestemt ikke er jeg elsker bare det modsatte køn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ærlig talt, hvis man ikke kan skrive og aflyse eller vil give sit mobil nr. så gider jeg ikke sådan personer - så kan de havde nok så meget fisse og bryster, det gør ikke nogen forskel, dem gider jeg ikke spilde min tid og penge på. Det har jeg nu lært.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet over 100 beskeder med en pige, som jeg skulle mødes med i weekenden, og nu har hun uden videre bare blokkeret mig? SD er fyldt med useriøse piger, men jeg tror det skyldes, at flere ikke tør tage det sidste skridt, men synes fantasien er fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...