Hop til indhold
AlfaN

Tiffany dreams

Recommended Posts

T.Hansen47 skrev, for 41 minutter siden:

Hun skulle altså være startet nu, har lige haft kontakt med hende :)

 

 

Skrev så sent som igår uden svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 2 timer siden:

Underligt. Hun plejer at være god til at svare. I hvert fald når hun er i odense.

Vil det sige at hun er ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 14 minutter siden:

hun virkede i hvert fald ægte sidste gang jeg lå begravet med hovedet mellem hendes ben og tungen på arbejde.

Ok tak, men lad mig udtrykke mig lidt mere klart: er det  pigen på billederne man møder?

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 51 minutter siden:

Ok tak, men lad mig udtrykke mig lidt mere klart: er det  pigen på billederne man møder?

Man møder jo ik nogle, hvis ik hun svarer

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mangel på et seriøst svar fra den der tilsyneladende har besøgt hende, har jeg søgt.

Jeg har læst det meste af det søgemaskinen kunne finde i det Fynske forum. Udover der bliver rodet lidt rundt i nogle forskellige Tiffanyer, mener jeg at konklusionen er, at billederne ikke er af hende.

Så må vi jo se om den påstand forbliver uimodsagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jo så være selveste Playboystjernen Garcelle Beauvais, der har valgt at komme og glæde mændene i netop Brøndbyøster og på Fyn :smile:. Og hvis nogen er i tvivl om damens reelle hensigter, så forsvinder den da helt, når man påtænker den umage, hun har gjort sig med at lære det danske sprog blot for disse hemmelige glædesbesøg :smile:.

Det er da ganske vist, - ...ifølge Googles billedsøgning. Måtte flere dog lære at bruge dette pure-nemme-at-bruge værktøj, så de falske billedlånere kan lære at spare deres anstrengelser med at lede efter lånte pyntefjer, som alligevel straks bliver klædt af.

Sært at lånersken netop har valgt navnet Tiffany D. I den ærligere del af GP-business kan man nemlig møde Tiffany Diamond hos Pussy Galores og Seduction Girls. (Jeg har ikke selv besøgt hende, men vil gerne bidrage til vise ærlige alternativer til fupannoncerne). Hendes egne billeder er næsten lige så flotte som den falske Playboydames stjålne billeder. Til gengæld har den ægte Tiffany Diamond gennem årene fået mange rigtig gode anbefalinger på disse sider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany har haft besvær med en computerfejl der gik ud over hendes billeder. Der kommer meget snart ny ægte billeder.

Hun mener nok ikke at nogen har eneret på navnet Tiffany!

At hun er en ærlig og særdeles kærlig kvinde burde de Fynske anmeldelser vel kunne overbevise folk om.

Hun har været herovre i mere end et år og i kan ikke finde en eneste dårlig anmeldelse af hende, kan i vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om Tiffany har haft problemer med computeren eller ej. Jeg har besøgt hende to gange i Odense og er gået derfra mere end tilfredsstillet på alle punkter. Hun ser godt ud og hun er supergod til sex. Så kan man vel ikke kræve meget mere på det område vi snakker om. Jeg er enig i at det virker useriøst med falske billeder, men hvis man leder lidt på det fynske forum, så fremgår det ret klart, at Tiffany er værd at besøge. Men jeg vil da opfordre alle i det københavnske til at holde sig væk, så hun snart kommer tilbage til Fyn.

Og ja, hun snakker faktisk dansk, men hun lyder nu frækkere på engelsk. I hvert fald ifølge undertegnede. 

Så det korte af det lange er vel. Tiffany er ægte og et besøg værd.

Redigeret af grandemarco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...