Hop til indhold
maddss

Omkring Kolding

Recommended Posts

Hej jeg er en fyr på 19 der er i gang med at skrive mit studieretningsprojekt og er en lille smule stresset over situationen :-)

Tænkte på om der er nogen der kender en sød pige omkring Kolding der evt kan hjælpe mig af med alt den stress ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer vel an på hvad du synes er afstressende ?? 

Skal det være en ung pige, en tynd pige, en med "lidt på sidebenene ", eller??

Hvjs du går op i kys og indlevelse fra pigens side, så kan jeg helt klart anbefale Kysseglade Molly (du kan se mere om hende på www.kysseglademolly.dk).

Her får du en ung glad GP som elsker at tilfredsstille sin partner og som elsker sex. Hun kan mødes i Kolding og er helt klart et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Tak for anbefalingen søde Dellepude ❤️

Meeenn....

Maddss er lige en tand for ung til mig, -jeg er mere til rigtige mænd, med nogle år på bagen. Smiler

Håber du har det godt søde.

Kys fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 4 timer siden:

Tak for anbefalingen søde Dellepude ❤️

Meeenn....

Maddss er lige en tand for ung til mig, -jeg er mere til rigtige mænd, med nogle år på bagen. Smiler

Håber du har det godt søde.

Kys fra mig

Molly, måske du skulle tage en for det kvindelige hold :) tror det ville være godt for ham med en erfaren kvinde end en på hans egen alder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...