Hop til indhold
Tonny&Roger

Lækker tøs, Er hun for real?

Recommended Posts

Det kunne snildt være en halv skummel bordelbolig hun opholder sig i, så jeg holder på at billederne er ægte. Hun er ret lækker ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er god nok - jeg var forbi igår. Det er hende på billederne.

Dog var det lidt mekanisk - ikke den store indlevelse. Men den del kan jo selvfølgelig svinge fra gang til gang og person til person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 1 time siden:

Den er god nok - jeg var forbi igår. Det er hende på billederne.

Dog var det lidt mekanisk - ikke den store indlevelse. Men den del kan jo selvfølgelig svinge fra gang til gang og person til person.

Ja desværre er det jo ikke altid top oplevelser :(

Men hvordan med (tunge)kys ? og det superfranske ?

Og var hun ellers sød og imødekommende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 7 timer siden:

Den er god nok - jeg var forbi igår. Det er hende på billederne.

Dog var det lidt mekanisk - ikke den store indlevelse. Men den del kan jo selvfølgelig svinge fra gang til gang og person til person.

Jeg kan se at der allerede findes et par enslydende dårlige anmeldelser af hende, tak brødre! fordi i har sparet min tid og penge. Jeg er alt for kræsen til uengagerede piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Tog en for holdet i dag, jeg fortryder jeg spildte min tid og penge. Og ikke mindst det at "prøve" at være sammen med Liza. Det står skrevet i ansigt og øjne at det hun laver er ikke noget hun bryder sig om. Jeg bestilte 45 min til 1000,- kr. Var ude af døren efter 20 min, da jeg afsluttede det. Jeg sagde til hende at jeg ville have 300,- kr tilbage, da jeg ikke havde været der mere end 30 min og jeg fik dem også tilbage (good girl). Desværre støder man ind i tøser, der bare hader det de laver, og hun er en af dem. Selvom hun reklamerer med kys, ja så giver hun det ikke. Et sloopy blowjob, for at få den op og stå. Når man så ligger med hende i missionær, presser hun benene så man ikke kan komme til i bund. Jeg prøvede at forklare hende det, men det forstod hun ikke en skid af.

Inden jeg gik ud af døren, prøvede jeg med en kærlig stemme, menneske til menneske at sige til hende at det hun laver er ikke noget hun kan li. Jeg tror hun fattede det, men som hun siger, er det et arbejde. Jooo, ganske vist (måske) men jeg har oplevet tøser, der har 1000 gange mere lidenskab og indlevelse end det hun præsterede.

Hold jer væk, hun hader det hun gør og spar jer for at miste penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Angath.. ja så er der jo ikke mere at komme efter :-(

Sørgeligt at nogle piger føler at de må stå det igennem og åbenbart ikke ser andre muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...