Gæst Skrevet 6. December, 2015 Ville bare lige give et lille pip herinde, på torsdag kommer jeg forbi Kolding, og det bliver så min sidste vagt, jeg stopper helt i branchen, og siger tak for alt til de søde fyre jeg har haft fornøjelsen af, og smutter ud i verden på nye eventyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2015 Livalove skrev, for 9 minutter siden: Ville bare lige give et lille pip herinde, på torsdag kommer jeg forbi Kolding, og det bliver så min sidste vagt, jeg stopper helt i branchen, og siger tak for alt til de søde fyre jeg har haft fornøjelsen af, og smutter ud i verden på nye eventyr Lykke til derude Prisværdigt at du lige pipper farvel herinde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 6. December, 2015 Held og lykke fremad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Hav det godt derude og tak fordi du sagde farvel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 Selv tak og god vind i lagnerne til alle de andre piger derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. December, 2015 Livalove skrev, for 19 minutter siden: Selv tak og god vind i lagnerne til alle de andre piger derude Jeg har ikke hørt om dig før nu, men dejligt at du stopper og skal videre tja vi andre bliver hængende lidt endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. December, 2015 Der var engang en smuk og dejlig og sjov pige på Cassiopeiastars, der hed Liva og som jeg var glad for og besøgte en del. Er det dig ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg