Hop til indhold

Body 2 Body med fuld pakke.

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en sød Thai som giver en god Body 2 Body med fuld pakke.
og i fuld pakke mener jeg tungekys, megafransk og dansk for forskellige stillinger.
Hun må meget gerne være glat, men lidt hår på toppen (venusbjerget) gør ikke så meget.

hun skal være med en go fast b eller c skål.

Nogle gode anbefalinger?

har besøgt DaisyClub flere gange så må være på tide med noget nyt.

Skrevet

Hvis det skal være Thai har jeg ikke nogen steder hvor mega-fransk er på menuen med sikkerhed. Det er lykkes en gang imellem, men afhænger af kemi og villig pengepung. 

Så det er bare med at gå i gang med jagten.

Men hvis andre brødre har andre erfaringer lytter jeg lige med :-) (har jo ikke været alle steder)

Skrevet
  • Author
Greyhair skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det skal være Thai har jeg ikke nogen steder hvor mega-fransk er på menuen med sikkerhed. Det er lykkes en gang imellem, men afhænger af kemi og villig pengepung. 

Så det er bare med at gå i gang med jagten.

Men hvis andre brødre har andre erfaringer lytter jeg lige med :-) (har jo ikke været alle steder)

Andet end thai har også interesse. så længe mine andre "krav" opfyldes.

Skrevet
MEN skrev, for 12 timer siden:

Andet end thai har også interesse. så længe mine andre "krav" opfyldes.

http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!service/cagb

Hos de ungarske piger på Årslevvej 3 i Rødovre viser tilbudslisten extra, at de kan tilbyde megafransk, Det er ikke alle, der gør det, men jeg har da mødt en, der selv foreslog det, Hun åbnede tålmodigt munden, og jeg kunne sprøjte ind i hende.

PS.: Husk, af dig selv at gå i bad først. Så tager pigerne i hvert fald gerne din pik i munden.

Skrevet
  • Author

søger stadig efter gode erfaringer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.