Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger en sød Thai som giver en god Body 2 Body med fuld pakke.
og i fuld pakke mener jeg tungekys, megafransk og dansk for forskellige stillinger.
Hun må meget gerne være glat, men lidt hår på toppen (venusbjerget) gør ikke så meget.

hun skal være med en go fast b eller c skål.

 

Nogle gode anbefalinger?

har besøgt DaisyClub flere gange så må være på tide med noget nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det skal være Thai har jeg ikke nogen steder hvor mega-fransk er på menuen med sikkerhed. Det er lykkes en gang imellem, men afhænger af kemi og villig pengepung. 

Så det er bare med at gå i gang med jagten.

 

Men hvis andre brødre har andre erfaringer lytter jeg lige med :-) (har jo ikke været alle steder)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greyhair skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det skal være Thai har jeg ikke nogen steder hvor mega-fransk er på menuen med sikkerhed. Det er lykkes en gang imellem, men afhænger af kemi og villig pengepung. 

Så det er bare med at gå i gang med jagten.

 

Men hvis andre brødre har andre erfaringer lytter jeg lige med :-) (har jo ikke været alle steder)

 

 

Andet end thai har også interesse. så længe mine andre "krav" opfyldes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MEN skrev, for 12 timer siden:

Andet end thai har også interesse. så længe mine andre "krav" opfyldes.

http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!service/cagb

Hos de ungarske piger på Årslevvej 3 i Rødovre viser tilbudslisten extra, at de kan tilbyde megafransk, Det er ikke alle, der gør det, men jeg har da mødt en, der selv foreslog det, Hun åbnede tålmodigt munden, og jeg kunne sprøjte ind i hende.

PS.: Husk, af dig selv at gå i bad først. Så tager pigerne i hvert fald gerne din pik i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...