Hop til indhold
Bobby

Er det endnu en fusker?? - Katrinebaben annoncelight

Recommended Posts

Glædelig snart jul derude, Nissen i bukserne er liderlig, og så er det, at det går galt, er der nogen af jer der har erfaringer med hende her??

https://annoncelight.dk/showad/197762

er bliver skræmt væk, når de lige pludselig vil have depositum, inden man ankommer, men hey! Hvis nu en af jer har været der, er den måske god nok ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne aldrig drømme om at betale forud så allerede der ville jeg sige nej tak .....men det er også bare mig Jeg tænker at der nok skal være nogle der er ligeglade og tager chancen .... Smiler 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Skrev meds hende i går, men utroligt de tør opgive et Dansk konto nr. det er ski da nemt for politi at finde dem.

Men set i lyset af at der har været tre forskellige de sidste dage, kunne man vel fristes til at tror det måske var samme person der stod bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det er pisse irriterende

jeg skrev med en - fandt en dag og så to timer inden jeg skulle derover ville hun have 500 inden.

Jeg synes det vil være rart at Annoncelight blokkerede for disse svindlere - når det er så åbenlyst

på Sugardaters kan profilerne blive lukket og IP adressen spæreret - det vil være fedt hvis annoncelight gjorde dette også

:-) A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 3 timer siden:

Disse annoncer dukker desværre op gang på gang.

Så der jo nok nogle, der hopper på limpinden.

Men man holde sig væk!

Ja, jeg synes da også der er nok af interessante og reelle glædespiger at tage af, så hvorfor gøre sig umage med at blive taget i røveren :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er bestemt rigtig mange søde, ærlige piger derude, men der er virkelig langt imellem dem hernede på Falster, hvis man er til piger under 35..

så når man bliver desperat, så tager det lille hovede over og så går det galt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo 4700 skrev, den 5. december 2015 at 14:31:

Jeg kunne aldrig drømme om at betale forud så allerede der ville jeg sige nej tak .....men det er også bare mig Jeg tænker at der nok skal være nogle der er ligeglade og tager chancen .... Smiler 

 

Hold jer langt væk fra Katrinebaben ! Har egen hjemmeside, hvor hun påstår at bo i Maribo.

Det er rent fusk og plat !!

Har mistet en masse penge. Da jeg havde betalt depositum blev kontakten stoppet fra "Katrines" side. 

Hopper ALDRIG på den form for annonce igen.

Redigeret af Palme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...