Hop til indhold
Michael76

Charming Cora Odense

Recommended Posts

My first winter in Denmark I decided to spend with nice polish girl. I have been by Cora on 4th November. I booked 1h and really I have a nice feeling that I want more:-D

She has really sexy, woman´s body and nice natural boobs. Always smiling, charming and... really hot. 

Excellent  service, real natural photos and very good English. I finished 2 times and we had a lot of time to talk. Really funny and cute polish girl:-) With her we cant be bored:-D 

I will book time with her again this week. I hope she will be still in Odense. Just great time:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 6 minutter siden:

Hun er sikkert sød. Har ikke besøgt hende. Måske mangler hun "mig" (kunder)? 

Hej Jb232

Tror formålet med at annoncere er at skaffe kunder .Så ja - hun mangler nok kunder. Smut en tur ind til hende, det vil jeg nok selv gøre en af dagene i den kommende uge.

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky skrev, for 24 minutter siden:

Welcome to both of you newbies, I can see that both of your registered 7 hours ago, enjoy your time here :-)

Thanks a lot. Good start in DK :-) Best regards

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny pige, smukke 22-årige Laura i Odense. En super oplevelse og en klar anbefaling!

Laura er en slank, høj, flot pige, en af dem, som måske er endnu flottere i virkeligheden, en på de billeder, som man ser af hende, i hendes annonce.

Jeg vil blot sige, at den var alle pengen værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
loverxxx skrev, for 25 minutter siden:

Ny pige, smukke 22-årige Laura i Odense. En super oplevelse og en klar anbefaling!

 

Laura er en slank, høj, flot pige, en af dem, som måske er endnu flottere i virkeligheden, en på de billeder, som man ser af hende, i hendes annonce.

 

Jeg vil blot sige, at den var alle pengen værd.

 

Ja, det er fint, men hvad har det med Cora at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joh, det var da hun var her i December, første gang i Odense.

Jeg anmeldte det ikke fordi vi desværre røg ind i en lille uenighed om superfransk.

Jeg forventer det som standard ydelse på stedet, men hun havde faktisk fået lavet en speciel annonce der fortalte at det gjorde hun ikke. 

Den havde jeg overset......

Derefter gik vi alligevel igang med at hygge, men da jeg ville prøve 69 var det heller ikke noget hun havde lyst til.......jeg er ikke sikker på hvorfor, her var mit humør i bund og jeg skulle bare ha det overstået.

Det endte med et blow og en halvslap aflevering.

Se det var jo ikke den fedeste oplevelse. Men jeg kunne alligevel godt finde på at besøge hende igen, for der var også en del gode ting.

Hun er virkelig smuk og lækker.

Hun taler rigtig godt engelsk og tysk.

Hun er også sød og frisk. Hun kunne godt fornemme jeg ikke var tilfreds og prøvede bestemt at holde stemningen i vejret.

Jeg synes heller ikke at kunne se forbehold mod superfransk i de ny annoncer.

Så jeg vil mene en dårlig anmeldelse ikke er på sin plads før hun har fået en chance til.

Det er en ung, rigtig smuk pige der måske er endt i et samarbejde hvor hun ikke helt selv bestemmer hvad hun skal tilbyde, men kan man spille efter hendes regler tror jeg der gemmer sig et rigtigt godt knald der :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer...

Nu har jeg ikke været hos så mange af pigerne på nævnte adresse, men har set at der jævnligt (også nu) er en der kalder sig Kim 22. Nogen her der har stiftet bekendtskab med hende? Synes hun ser rigtig fræk og sød ud, men kan ikke rigtigt finde en anmeldelse af hende.

Skal vist snart have noget godt polsk:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.. skal det forståes sådan at der er flere piger på den adresse  ? Jeg var forbi igår til en trekant med to tøser og det var absolut ikke de tøser på de billeder her.. jeg var i kælderen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten86 Odense skrev, for 2 timer siden:

Hejsa.. skal det forståes sådan at der er flere piger på den adresse  ? Jeg var forbi igår til en trekant med to tøser og det var absolut ikke de tøser på de billeder her.. jeg var i kælderen...

Har også besøgt Tina (rødhåret) i kælder. Kan du beskrive Donna? Er hun lækker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 22 timer siden:

Har også besøgt Tina (rødhåret) i kælder. Kan du beskrive Donna? Er hun lækker?

Jeg har været ved Donna . Hun er en rigtig dejlig pige med en rimelig god krop synes jeg med en god røv og store bryster men synes nu ikk sexen var så god engang langt fra en gfe desværre :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tina og Donna er jo også at finde i Østergade ind imellem.

De er startet som Gadepiger og har så fundet et sted at arbejde fra, men de holder stadig fast i deres flise.

Jeg kan forestille mig det ikke er ved dem man får den store indlevelse. Men jeg ønsker dem det bedste, gadepiger har det ikke let!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gæve svende

Nogen af jer der har været hos Cora for nyligt og kan fortælle om hun giver superfransk? Der er åbenbart lidt tvivl om hun gør det. Som T.Hansen skriver er det jo ellers standard på stedet.

https://annoncelight.dk/showad/188609
http://side6.dk/resultatside/?q=odensebabes

Der står jo på begge hendes annoncer at hun tilbyder både super og mega.... Anyone?

Ellers må jeg bare nøjes med at få noget:

FISSE!

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...