Hop til indhold
Guest jsp

Min SB aftale fredag

Recommended Posts

Guest jsp

Sidder her lørdag middag og fordøjer min oplevelse med min SB i aftes, udgangspunktet var spisning og overnatning og selvf. masser af sex.

Hun meldte fra mht. overnatning, da der skulle juleshoppes med moderen Idag lørdag, ingen problem med mig.

Det endte med at jeg hentede hende på hendes pobæl, og wow en steg jeg der skulle være sammen med, hun er i midt 30erne, jeg selv 52

så lidt af drøm der var ved at gå i opfyldelse.

Kørte ind til Århus midt by hvor jeg havde bestilt bord på en af byens bedre restauranter, rigtig lækker mad, lækker charmende smuk sexet fræk pige, hvad mere kunne man ønske sig, jeg følte mig som en heldig kartoffel.

Efter spisning kørte vi hjem til mig, hvor vi hyggede os med latte, hvidvin nussen og kyssrier, for til sidst at ende i hobbyrummet hvor der blev slikket og kneppet til den store guldmedalje.

Hun vil gerne ses igen og det samme her, hun har forstået konceptet til fulde, hvad der er mange andre piger der ikke har.

I får ikke at vide hvad hun hedder eller bor, men prøv lykken, der er vist kun 8 i den alders gruppe i århus :-)

Jeg er forelsket nå nej det må man ikke være i det koncept :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

1500,- normalt, men gav hende 2500 for det var prisen med overnatning, overnatningen har jeg så til gode ;)

Det syntes jeg er billigt, og så selvfølgelig restaurant besøget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...