Hop til indhold
Prinz

Europæiske piger - Victoria

Recommended Posts

Jeg har af en eller anden grund længe haft lyst til at besøge Victoria. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, for jeg er mest til det sensuelle nærværende kæreste sex, mens Victoria efter min mening mere udstråler rå og direkte sex http://side6.dk/resultatside/?q=europaeiskepiger

Jeg var forleden aften i andet ærinde havnet i nærheden af Daugbjerg hvor det erotiske hus, som det kaldes i annoncen, er placeret. Det øverste hoved forsøgte ihærdigt af overbevise om det fornuftige i bare at køre hjem og tage en spiller. Kom dog til at sende en sms med forespørgsel om Victoria var at træffe.... da der kom positivt svar, vandt det nederste hoveds argumenter og kursen blev sat mod Daugbjerg og et møde med Victoria.

Victoria er efter bedste overbevisning pigen på billederne (et par af dem er vist fra huset) hendes ansigt ser en smule slidt ud og kunne indikere en højere alder end den angivne, til gengæld har dun efter undertegnedes mening en hamrende lækker figur :) De medbragte finanser rakte kun til at aftale en halv time, jeg er ellers mest til hele timer.

Efter at have udvekslet finanser forlod Victoria rummet og var væk nogle minutter (sådan føltes det i hvert fald). Da hun kom tilbage lod hun elegant den, efter undertegnedes mening, uelegante plastic corset ting hun var iklædt, falde til jorden og smed sig på sengen sammen med mig. Jeg gik straks på opdagelse :wub: Jeg spurgte om hun var til kys og hun sagde ja, men ikke på munden som hun ellers reklamere med. Under normale omstændigheder et turnoff for mig, men jeg ved at hun tidlige har reklameret med at seancer med hende var uden kys, så var på en eller anden underlig måde afklaret med at det kunne være præmissen. Sådan var det i hvert fald for mig, om det er anderledes for andre skal jeg lade være usagt. Jeg udforskede begærligt alle andre steder på Victoria end hendes mundlæber. Lækre følsomme bryster, en efter min mening relativ spændstig krop og lækker glat "baby look" mis.

Der gik ikke længe før end det nederste hoved gjorde opmærksom på at han også ville med i legen, så rakte ud efter et kondom som jeg påførte. Da jeg skulle til at kneppe Victoria, spurgte hun om jeg ikke havde lyst til at få suttet pikken. Jo gerne :) det er hun abselut en af de bedre til, selv om det var med gummi på (hun reklamere ikke med super og jeg spurgte ikke.

Nå men jeg måtte simpelthen knalde hendes lækre fisse, så afbrød hendes sutten efter noget tid (havde jo heller ikke købt uendelig med tid ;) ) Victoria havde ikke noget imod at der blev gået til den og at blive revet rundet i forskellige stillinger :D super lækket med en pige der er med på at der skal være gang i den! Virkningen udeblev ikke :P 

Derefter væltede jeg om på sengen og lå og pjattede med Victoria. Normalt køber jeg en time, så der er tid til en ekstra omgang, men var i dette tilfælde afklaret med at der i dette tilfælde kun ville være tid til en enkelt omgang. Sagde drillende til Victoria at hun var en lækker pige, som jeg sagtens kunne tage en omgang mere :D hendes svar var MEGET overraskende at det kunne jeg bare gøre for jeg havde stadig mere tid :shock: Mens det øverste hoved lige sad og bearbejdede den information, lukkede det nederste staks op for alle ventiler med koagulerende væske, så der kunne komme gang i løjerne igen! Mens Victoria påførte et nyt kondom blev der pirret det sidste stykke til hejst kampflag.

Gik i gang med at knalde i en missionær, og Victoria legede med sin klit - hun ville tydeligvis også med over målstregen denne gang :D Det krævede dog noget arbejde at få hende med i mål, selv om jeg ihærdigt forsøgte med skiftende dybde, vinkel og hastighed. Kunne ikke spore nogle signaler på at noget var bedre end andet, så spurgte Victoria hvad der var bedst, men hun sagde jeg bare skulle fortsætte..... Jeg arbejdede løs, sveden piblede og det håndklæde der var smidt på sengen som underlag, begyndte at føles som et stykke sandpapir mine knæ arbejdede på! Men pigen så ud til at nyde aktiviteterne og det fik mig til at ignorere det. Til sidst lod Victoria forstå at der godt måtte blive knaldet igennem nu og jeg øgede tempoet så meget som den resterende energi tillod!!! Heldigvis var det nok til at samtlige muskler i Victorias krop trak sig sammen i en orgasme - en super lækker følelser at være oppe i en kvinde, når det indtræffer :wub: 

Jeg træk Victoria op så vi kunne sidde tæt sammen med arme og ben omkring hinanden og nyde "efterskælvene", men den Victoria er vist mere til rå sex, end den slags sensuel nærvær, så det gik ikke længe inden hun gjorde opmærksom på at tiden var gået - hvilket den så abselut så rigeligt også var! Hun tilbød et bad, som jeg tog imod da jeg blevet temmelig svedig af aktiviteterne. 

Brusekabinen er ikke stor nok til at rumme to personer, men er indrettet med et velfungerende armatur som forsyner brusehovedet (som er indrettet med disco dasco lys) med rigelige mænger varmt vand :) 

Gentagelses fare: Jeg er mest til mere nærværende oplevelser end Victoria tilbyder. Men hvis jeg er i humør til en pige der er med på at blive knaldet alt det JEG orker, så er hun abselut at finde i toppen af listen :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...