Hop til indhold
Guest knaldehunden

Lilry 8700

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Trængte til en gang god massage så jeg besøgte Lilry i smedegade 19 i Horsens som jeg har gjort så mange gange før, kun for massage, blev overrasket da døren blev åbnet af en ung smuk kvinde, og der bag hende sad en anden ung smuk kvinde, fik forklaringen at Lilry var på ferie i Thailand så pigerne havde lejet butikken.Den ene af pigerne tilbyder body til body og den anden pige tilbyder en god massage med handjob som afslutning, og det var hvad jeg valgte, fik en dejlig massage efterfulgt af en lækkert handjob. hele herligheden kostede 500 kr. og det var bestemt pengene værd. så skynd jer drenge hvis i vil have en god oplevelse i smedegade af et par lækre piger, Lilry er tilbage først i næste uge. deres tlf. er 5013 7611

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
outback59 skrev, den 10/12/2015 at 14:48:

Kan du huske hvad pigerne hedder som lejede sig ind ?

 

Hmmm tror det var gøg og gokke måske.....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Dane123 skrev, for 20 minutter siden:

Hej Knaldehunden.

Har også besøgt Lilry og fået en fin gang massage, ved du om hun giver mere end hj

???

Hvorfor spurgte du dog ikke selv, da du var der?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Dane123 skrev, 1 time siden:

Hej Knaldehunden.

Har også besøgt Lilry og fået en fin gang massage, ved du om hun giver mere end hj

Nej Lilry giver kun hj.. men til gængæld et rigtig godt et af slagsen, plus god massage, skal du have sex er det ovre på den anden side af gaden, der kan du få hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 9/1/2016 at 10:16:

???

Hvorfor spurgte du dog ikke selv, da du var der?????

Er nybegynder inden for dette, så turde ikke spørge ville ikke fornærme hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, den 9/1/2016 at 11:14:

Nej Lilry giver kun hj.. men til gængæld et rigtig godt et af slagsen, plus god massage, skal du have sex er det ovre på den anden side af gaden, der kan du få hele pakken.

Takker, det fik jeg også og det var meget fint, ville som sagt ikke fornærme hende med at spørge, så takker for dit svar

Redigeret af Dane123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...