Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Angath

Yepper, var der for omkring 2 mdr siden. Har kun været der én enkelt gang. Men kan bekræfte at det er ægte billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Var okey ... sød kvinde. Hun taler ikke særlig godt engelsk. Men gør dine egne erfaringer Just22.

Så hvis jeg skal komme med en længere kommentar om seancen, ja så kommer den ikke. Orker ikke. Grunden til, at jeg svarede på tråden er, at jeg blot ville bekræfte at det er ægte billeder. Jeg orker ikke de lange indlæg om hvor godt det var, hvor dårlig blowjob eller godt blowjob hun gav ;)  etc etc.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 2 timer siden:

Var okey ... sød kvinde. Hun taler ikke særlig godt engelsk. Men gør dine egne erfaringer Just22.

Så hvis jeg skal komme med en længere kommentar om seancen, ja så kommer den ikke. Orker ikke. Grunden til, at jeg svarede på tråden er, at jeg blot ville bekræfte at det er ægte billeder. Jeg orker ikke de lange indlæg om hvor godt det var, hvor dårlig blowjob eller godt blowjob hun gav ;)  etc etc.

 

Fesent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 16 timer siden:

Jeg orker ikke de lange indlæg om hvor godt det var, hvor dårlig blowjob eller godt blowjob hun gav ;)  etc etc.

 

Altså det man kalder en anmeldelse?!

..du bryder dig måske heller ikke om at læse andres anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Faktisk nær læser jeg ikke andres anmeldelser, det jeg går op i er om andre kan bekræfte et billede er ægte eller ej, sååå nej Jesse.

Selvfølgelig læser jeg om pigen er total ligegyldig og kun interesseret i pengene skifter hænder og bruger det til noget. Og jeg syntes bestemt at jeg gjorde det i mit indlæg. Som jeg skrev er hun sød og er okey. Altså ikke en bitch der ligger og taler i telefon, mens man boller hende ikke!

Men jeg gider ikke bruge forumet som de grå sider, og jeg syntes hvad der er foregået mellem hende og jeg er personligt.

 

Accepter det eller ej, men sådan er det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, den 6. december 2015 kl. 20.41.27:

Var okey ... sød kvinde. Hun taler ikke særlig godt engelsk. Men gør dine egne erfaringer Just22.

Så hvis jeg skal komme med en længere kommentar om seancen, ja så kommer den ikke. Orker ikke. Grunden til, at jeg svarede på tråden er, at jeg blot ville bekræfte at det er ægte billeder. Jeg orker ikke de lange indlæg om hvor godt det var, hvor dårlig blowjob eller godt blowjob hun gav ;)  etc etc.

 

Det fair. Men kan du anbefale hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 3 timer siden:

Faktisk nær læser jeg ikke andres anmeldelser, det jeg går op i er om andre kan bekræfte et billede er ægte eller ej, sååå nej Jesse.

Selvfølgelig læser jeg om pigen er total ligegyldig og kun interesseret i pengene skifter hænder og bruger det til noget. Og jeg syntes bestemt at jeg gjorde det i mit indlæg. Som jeg skrev er hun sød og er okey. Altså ikke en bitch der ligger og taler i telefon, mens man boller hende ikke!

Men jeg gider ikke bruge forumet som de grå sider, og jeg syntes hvad der er foregået mellem hende og jeg er personligt.

 

Accepter det eller ej, men sådan er det. ;)

Helt i orden. Jeg er heller ikke til de meget udpenslede beretninger, der mest af alt har til formål at udbrede anmelderens egne fortræffeligheder og store pik, men jeg sætter da stor pris på anvendelig brugeroplysning. Det er vel trods alt det, som dette forum er til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Just22, ja jeg kan godt anbefale hende. Jeg havde en god time hos hende. Men igen, så er jeg forsigtig med hvad jeg siger, tænk hvis hun har en dårlig dag ! Så er min anbefaling jo ikke meget værd. Men jeg fik en god time ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...