Hop til indhold
Riesenschwanz

Privatklinikken - Kolding

Recommended Posts

Riesenschwanz havde igennem længere tid været trist og lidt småsløj. Symptomerne var lidt uro i de nedre regioner med en svag hævelse tilfølge.

Jeg har før konsulteret Privatklinikken i Kolding, når der har været problemer med 'helbredet'. Det plejer at hjælpe en kort periode – men det må åbenbart være noget kronisk.

Privatklinikkens daglige leder Molly, var telefonisk blevet gjort opmærksom på problemet. Der var aftalt, at jeg skulle møde op til 'fuld krops analyse' onsdag kl. 10.00.

Præcis kl. 10.00 indløb der en sms på min telefon: ”Doktoren er lige optaget, men hvis du bare går ind i venteværelset, vil sygeplejersken komme og hente dig”

Hvad sker lige her ??? tænkte gamle Riesenschwanz.

Nå – døren stod åben – gik ind – råbte halloo halloo er her nogen?

Pludselig stod sygeplejersken der, sød og smilende (præcis som billede nr. 2) https://www.eroguide.dk/forum/topic/46830-❤️-december-tilbud-konkurrence-❤️/ Brillerne duggede og blev lige rettet til. Wow - sikken en skøn modtagelse. Så kan det da nok være man føler sig velkommen.

Herefter gik turen ind i de tilstødende lokaler – blev anvist plads i sofaen – lidt snak om problemerne - knus.

Riesenschwanz blev afklædt og det var ikke et kønt syn der mødte den frække Molly. Trist -trist. Der var ingen uro – ingen hævelse i de nedre regioner. Det er sgu typisk – når man endelig kommer til læge, fejler man pludselig ingenting. Nå, undersøgelsen skulle foregå på den store dobbeltseng med spejlvæg, så patienten kunne følge med i hvad der skete. Hyggebelysning – små stearinlys – skøn konsultationslokale.

Undersøgelsen gik i gang – stetoskopet blev brugt flittigt - dybe vejrtrækninger. Ret hurtigt begyndte Molly, at koncentrere sig i området 'lidt syd for navlen'.

Så skal jeg da lige love for, at hævelsen tog til. Riesenschwanz blev glad og udbrød: ”Der kan du bare se Molly, den er helt gal”

Vi aftalte, at behandlingen skulle bestå af 3 trin.

Trin 1:

Den erfarne behandler startede med håndspålæggelse. Først en hånd - siden begge hænder. Derefter healing – for ligesom at stryge hævelserne væk.

Trin 2:

Det bestod af fransk massage. Stille og roligt – god tid – øjenkontakt. Hjalp det? Nej. Det blev kun værre, men nød behandlingen. Det var himmelsk. Molly fortsatte fortrøstningsfuld og pludselig var det som om, at hævelserne forsvandt, nærmest som en eksplosion. Riesenschwanz var helt væk – vågnede helt da vi efterfølgende lå og hyggesnakkede lidt. Jeg var helbredt.

Trin 3:

Det nåede vi ikke - Riesenschwanz war kaput.

 

Tak til Molly for en sjov og skøn oplevelse – jeg tror vi hyggede og morede os begge 2. Knus Poul.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej RS - Super sjov og SUND anmeldelse. 

Godt du blev rask !!! hvad skal vi med en dyr doktor, når en GOD sygeplejerske  kan klare problemerne. 

Rigtig god lørdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Åhh kæreste Poul ❤️

Selv tak for en kanon god oplevelse, det er langt tid siden jeg har grint så meget under et besøg, -du levede dig jo totalt ind i den arme patientrolle.

Der tog jeg dig rigtigt med bukserne nede, tænkte det kunne være sjovt, når nu du havde aflyst tidligere besøg grundet sygdom, så måtte vi jo se om der var noget om det, og ganske sandt. 

Du er hermed med i konkurrencen om en 1/2 times gratis konsultation på privatklinikken.

Ønsker dig god bedring, fniser.

Kys Molly

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Kære søde Poul.

Du er på en delt førsteplads, kan simpelthent ikke bestemme hvem af jer der skal vinde min julekonkurrence, i er lige skønne begge to, -drømmegæster.

Så i har begge vundet en halv times hygge sammen med mig som kan indløses i år 2016.

Håber det gør jeres juleaften lidt bedre.

Kys Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 17 timer siden:

Kære søde Poul.

Du er på en delt førsteplads, kan simpelthent ikke bestemme hvem af jer der skal vinde min julekonkurrence, i er lige skønne begge to, -drømmegæster.

Så i har begge vundet en halv times hygge sammen med mig som kan indløses i år 2016.

Håber det gør jeres juleaften lidt bedre.

Kys Molly

God stil :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, den ‎24‎-‎12‎-‎2015 at 12:50:

Kære søde Poul.

Du er på en delt førsteplads, kan simpelthent ikke bestemme hvem af jer der skal vinde min julekonkurrence, i er lige skønne begge to, -drømmegæster.

Så i har begge vundet en halv times hygge sammen med mig som kan indløses i år 2016.

Håber det gør jeres juleaften lidt bedre.

Kys Molly

Har været på tur - kommer hjem - og ser dette indlæg. Endelig har jeg vundet i lotteriet. Jeg er verdens heldigste mand. Vi ses kære Molly.

1000 tak og knus fra Poul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...