Hop til indhold
Guest dallevalle

julehjælp

Recommended Posts

Guest dallevalle

Hende der søger julehjælp på annoncelight i nordjylland , nogen der ved om det seriøst , vil låne penge , lyder som fup 

Kan ikke linke fra mobil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Så har du også et bevis for at pengene er lånt"

Det er der nu ikke meget tinglyst lånedokument over.

Og så er der lige spørgsmålet om lyst og evne til at afdrage på en eller anden måde.

Der er tabt penge på ting, der så meget mere lovende ud.

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville ikke låne hende nogen penge. Ikke uden at få noget godt, for det først :)  Og 25 kunder inden mandag, det lyder som om hun risikere at blive hudløs i underetagen inden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
beodude skrev, for 1 time siden:

Jeg ville ikke låne hende nogen penge. Ikke uden at få noget godt, for det først :)  Og 25 kunder inden mandag, det lyder som om hun risikere at blive hudløs i underetagen inden :D

Det er så heller ikke det hun tilbyder:

Hej derude..
Jeg er en kvnde der har desperat brug for hjælp.
Er der 25 friske fyre som vil låne mig 1000 kr hver så jeg kan købe bolig. Har pt ikke et sted at bo da kommunen ikke vil hjælpe mig og hos boligforeningen er der ingen lejligheder der passer til mig. Afregning aftales med hver enkelt og pengene indsætte på min konto. Så har du også et bevis for at pengene er lånt. Skal gerne have skaffet 25.000 inden mandag.
Kom frisk fyrer. Jeg modtager kun seriøse henvendelser og sender ingen billeder !! I må ta mig som jeg er .. KUN SERIØSE HENVENDELSER. [email protected] på forhånd tak

 

Tvivler dog på at hun kan købe en bolig for kun kr. 25.000,-, Måske penge til indskud eller udbetaling?. Men hvem vil indbetale kr. 1000,- uden at vide om hun er 25 år eller vejer 125 kilo - eller hvad de ellers kan risikere at få for pengene, ud over en lang næse :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej har læst vedkommendes  tekst. Men hun tilbyder jo hverken nogen form for ydelse eller afbetaling eller garanti for at få pengene tilbage. Så må man jo drage sine egne konklusioner, om hvordan man selv får lidt sjov ud af det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Situationen for hende kan jo meget vel være reel...

Men hvorfor er der ingen lejeboliger som passer til hende ? man behøver jo ikke at bo samme sted i længere tid ?

Hvorfor er kommunen indblandet ?

Man skal have 5% af boligens værdi selv...så altså en bolig til 500.000 kr

Jeg tror at det kan blive bøvlet at få sine 1.000 kr igen, hvis det skal være i valuta :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne juletid skal man ikke kun tænke på sig selv, man skal også tænke på dem der har mindre end sig selv.....

og helt ærligt, der er ikke mange af os der ikke har tabt kr 1.000 på en dårlig oplevelse som man næsten hellere ville være foruden. Så hvis nu, hvis nu, pigen er i problemer, så burde der kunne findes 24 der er klar til at løbe en velovervejet risiko.

Hvis jeg havde brug for 25 af de lange i en fart, ville jeg enten tilbyde en høj rente, eller en modydelse som så rigelig modsvarede beløber plus risiko.

Så hvis i overvejer, så skriv dog til hende og hør nærmere, jeg kan ikke lige finde 25 kg selv 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
klinikfuckers skrev, for 18 timer siden:

Hvis ikke hun tilbyder noget tilbage, så burde hun nok have lavet sin tiggergang på caremaker i stedet for :)

Ja præcis :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville rigtig meget ønske, at jeg kunne drille dig og skrive at hun har svaret mig, meeeen jeg er for ærlig, så heller ikke jeg har fået svar. Men måske hun er ved at krasse de første 23 kg ind så vi får svar senere, dallevalle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
ommeren skrev, for 19 minutter siden:

Jeg ville rigtig meget ønske, at jeg kunne drille dig og skrive at hun har svaret mig, meeeen jeg er for ærlig, så heller ikke jeg har fået svar. Men måske hun er ved at krasse de første 23 kg ind så vi får svar senere, dallevalle

Venligst skriv hvis , men tror det fup

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Man skal have 5% af boligens værdi selv...så altså en bolig til 500.000 kr

Holder nok ikke, da du nærmere skal op med 20%, hvis du ikke udover kreditforeningen kan låne i banken.

Måske er hun ikke kontaktbar, fordi hun har fået et uimodståeligt tilbud om alle 25k, for en hyggelig weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Holder nok ikke, da du nærmere skal op med 20%, hvis du ikke udover kreditforeningen kan låne i banken.

Måske er hun ikke kontaktbar, fordi hun har fået et uimodståeligt tilbud om alle 25k, for en hyggelig weekend :)

Så er man nok ude i noget mere uholdbart med de 20%.

Hehe, ja måske en lyntur til Sydspanien på en yacht :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser det altså ikke som om hun skal købe en bolig, det kræver kreditgodkendelse m.m. Vi snakker nok mere et indskud til en lejlighed ved privat udlejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 1 minut siden:

Jeg læser det altså ikke som om hun skal købe en bolig, det kræver kreditgodkendelse m.m. Vi snakker nok mere et indskud til en lejlighed ved privat udlejer.

 

Det kan der være noget om... men hvis det er ved en privat, så behøver der jo ikke nødvendigvis at være et indskud, så kan de jo bare aftale indbyrdes hvordan og hvorledes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, Lige nu:

En udlejer vil altid have 3 måneders dispositum og 1-3 mdr forudbetalt husleje. Det giver let kr 25.000

Jeg kender da en som ikke betalte noget som helst forud :) hos en privat selvfølgelig.

Om det så skulle betales hen ad vejen kan jeg ikke lige huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 17 timer siden:

I denne juletid skal man ikke kun tænke på sig selv, man skal også tænke på dem der har mindre end sig selv.....

og helt ærligt, der er ikke mange af os der ikke har tabt kr 1.000 på en dårlig oplevelse som man næsten hellere ville være foruden. Så hvis nu, hvis nu, pigen er i problemer, så burde der kunne findes 24 der er klar til at løbe en velovervejet risiko.

Hvis jeg havde brug for 25 af de lange i en fart, ville jeg enten tilbyde en høj rente, eller en modydelse som så rigelig modsvarede beløber plus risiko.

Så hvis i overvejer, så skriv dog til hende og hør nærmere, jeg kan ikke lige finde 25 kg selv 8-)

Kan du ikke lige låne mig 1000 til mandag lige over middag :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...