Skelund 165 Skrevet 4. December, 2015 Havde besøg af min favorit pige i dag. Hun plejer at udnytte mig, så jeg havde købt en gave til hende i håb om at hun ville behandle mig pænt denne gang. Men jeg skulle blive klogere, det blev faktisk meget værre. Ind af døren af med tøjet og så kaste hun sine 50 kg ned over min stakkels krop på 100 kg. Hvordan tro i lige at den har det. Fuldstændig ødelagt og mørbanket. Så kan det ellers nok være at hun gik i gang med at misbruge min stakkels krop. Her sidder man tilbage, slukøret og misbrugt. Og jeg der troede at gaver ville formilde pige. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 4. December, 2015 Med den virkelighedsopfattelse ville jeg straks sende en skriftlig klage til min psykiater. Det må han kunne gøre bedre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. December, 2015 Brutus skrev, for 4 minutter siden: Med den virkelighedsopfattelse ville jeg straks sende en skriftlig klage til min psykiater. Det må han kunne gøre bedre! HUN sgu da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skelund 165 Skrevet 4. December, 2015 (edited) Skelund skrev, for 1 time siden: Redigeret 4. December, 2015 af Skelund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skelund 165 Skrevet 4. December, 2015 Gina tak for din medfølelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. December, 2015 Skelund skrev, for 5 timer siden: Havde besøg af min favorit pige i dag... Skulle dit indlæg ikke ligge under anmeldelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. December, 2015 Skelund skrev, for 54 minutter siden: Nej Stop, STOOP nu mand.. jeg kan ikke få vejret af grin, please bare stop... gispe.. gispe.. stop nu, please.. *falder om på gulvet*.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg